15 maj.

Tystanden är allt för ljuvlig.
Båda barnen sover så gott och ÄVEN min man.. Haha, han deckade.

Igår hade jag en mycket uppskattad eftermiddag.
H tog med sig Melina och kollade på sina vänner när de hade fotbollsmatch.
Jag och Noel tog en ensam tur till lekpaken. Vi busade en massa.
Även jag var grå om stjärten så mycket rutchkana och gungande det blev :)
Mysigt som bara den. Blev även en mysig glass under solen <3 Ensam tid med honom betyder så mycket.
Precis så som det jämt var innan.

Lille kraken till pojke har fått ögoninflammation vilket besvärar honom en hel del.
Mitt lilla hjärta <3 Snart är det bättre! Vi jobbar jätte hårt för det i alla fall!

Idag.. söndag.. regn.
Ja, det finns väl inte så mycket att säga mer än att det blir en hemmadag med städning och tvättning.
H's föräldrar kommer säkert över en stund i eftermiddag och hälsar på. Kan bli trevligt.

Just det ja.. Kom på att jag ska ringa till min pappa och be honom snickra ihop en bord till mig.
Är lite smått trött på vårat låga bord.
Speciellt nu lite framöver när Melina börjar krypa. Så lätt för henne att klättra upp på det och sedan trilla.
Det är jätte fint, men som sagt.. Man vill ju byta ut lite grejer i bland va ;)

Hur som helst.
Nu tänkte jag avsluta pga av att äntligen få lite egen tid och passa på medan alla sover.
Öronen vill vila :D Och faktiskt också kroppen..

Men jag måste ju säga.. Vad i hela j*vla helvete tänkte europa på igår.
Azerbajan? Kom igen!!!! Hmm, nå väl. Eric var väldigt duktig som faktiskt tog oss tillbaka på vinnarpallen.
Slutade på en 3:e plats. Har tydligen inte hänt sedan Charlotte Nilsson (som hon hette då) vann -99.
BRA GJORT!

Nej ni!
Puss och Kram

 

Här är bordet som inom en snar framtid ska smycka vårat golv. Like like like ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0