7 mars

Ännu en söndag har anlänt och vad bjuder den på för roligt idag.
Jo, städning. KUL! Känner mig inte si så där jätte taggad över det, men det kommer vara skönt när det väl är över.
Än så länge har jag hunnit damma och damsugit i samtliga rum. Endast moppning kvar och disken från frukosten.
Jag är säkert klar inom en timme. Sätta på en tvätt måste jag också göra.

Noel har precis gått och lagt sig. Jag borde moppa nu och på en gång, men jag måste få vila lite. Har jag tur så sover Noel i någon timme eller två, då hinner jag :D

Men efter städningen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Gå ut kanske. Jag har fortfarande inte hund hemma, så en promenad blir ju inte riktigt samma sak. Nu börjar jag sakna henne enormt.
Hon kommer hem idag och inte min lillebror verkligen vill ha henne några dagar till. Samtidigt är det rätt skönt att vara hundledig. Det finns inte så många måsten. Förstår ni?

Lite update från igår kväll.
Det bjöds på tacos framför melodifestivalen. Det var jag och H.
Trodde dock ALDRIG att jag skulle få honom att sitta still framför det till det var slut.
Kanske var den där stukade foten som han fick igår från fotbollsturnén han var på. Stackarn.
Foten var helt uppsvullen och blå :( Jag tyckte det var mysigt i alla fall, trots hans smärta.
Han satt med mig heela melodifestivalen och tittade.
Chockande nog var också att han gillade kalle och vad mer det nu heter. Ni vet..

"Är det säkert att du älskar mig" lallalalalalalalaaaa Låten underbart!
Hahaha, undra hur. han tyckte väl som jag. Att gubbarna var söta. Och bara för att dom var det så tyckte jag att dom skulle få gå till globen. Men dom var väl glada för att dom kom så här långt. Söta gubbarna.

Nej ni, nu börjar jag bara svamla känner jag. På disken och sen moppningen.
Vi hörs. Puss och Kram

Btw - visste ni att deklarationen kommer nu någon gång i mars?
Tror ni att ni får tillbaka skatt eller får betala restskatt? Jag tror jag får tillbaka några tusenlappar.
Vet inte varför, har bara en känsla av det  ..  (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0