8 mars.

Jag kommer dö känns det som.
Sedan i torsdags har jag känt av urinvägsinfektion. Men jag tänkte vänta till fredagen med att gå till doktorn.
Men hela fredagen var lite bättre, men det kom tillbaka mot kvällen. Då var det försent. Så jag fick vänta hela helgen. I går eftermiddag började det sakta göra ont under revbenen både på rygg och magsidan.
Min första tanke var att jag fått problem med njurarna. Att jag på något sätt gått med urinvägsinfektion länge bara det att jag inte haft känningar av det. Och att det på så vis kunnat leta sig upp till njurarna.

Så i morse ringer jag till löwet för att boka in en tid och de hade ju givetvis ingen förrän tidigast klockan 20:00.
Klart jag tar den. Men rastlös som jag var kunde jag inte sitta hemma.
Jag velade lite fram och tillbaka med att gå till öppna förskolan. Men riktigt det orkade jag inte.
Gjorde rätt ont att bära på Noel :( Så H frågade mig om jag ville åka till IKEA? :D

SÅKLART! Ikea orkar man alltid.
Så vi klev in i bilen och sedan drog vi iväg. Men vi åkte till Uppsalas ikea. Rätt mycket större på vissa ytor.
Väldigt tomt på folk vilken var så skönt. H är så töntig. Han stannade extra länge på sovrums avdelningen för att få ett hum om hur den personalen jobbade. Så att han sedan kunde skvallra till sina kollegor i barkaby. TÖNT!
Hihi.. Sen hittade jag ett kök jag VILL VILL VILL HA! Åh, ni som gillar den lantliga stilen. Ni skulle dö.
Det kostade 70 000. Men kanske att jag skulle sattsa på det när jag sedan har ett hus :D
Det blev inte sån stor eller dyr handling. Ett nytt liten vitt sidobord, lite ljus, en växt, klädvårdsrullar och en till tavlelist. Sedan lovade vi att köpa en matta till vår granne.

Åkte därifrån. Hem och lämna av allt och sedan åkte jag iväg till löwet. Noel var alldeles för trött för att följa med så H stannade hemma med honom medan jag frågade Stina (min grnne) om hon hade lust att haka på som sällskap. Och tack för det.
Möts av att en snubbe står och skäller på stackars receptionisten på väldigt dålig svenska.
Trevligt värre klockan 8 på kvällen. Hur som helst. Jag gjorde mina proven och fick till svars att jag åkt på blåsgittar eller hur det stavas. Fy fan för det :( Men tacka gudarna att det inte var något med njurarna i alla fall.
Fick lite medicin som skulle räcka till i morgon. Sedan får jag gå till apoteket och hämta ut receptet som jag ska smaska på i 5 dagar. Suck.

Nu är jag bara alldeles för trött och känner att jag börjar bli vindögd.
Så jag tänker faktiskt ta och hälsa hem och mysa ner mig i sängen och sooova.
Hoppas ni har haft en bra dag på öppnis ni som var där.

Pussar och Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0