5 mars.

Nu har det gått några dagar sedan jag skrev sist.
Har inte haft ork... igen, tyvärr.
Men nu är jag på g igen.

Lite update är att jag var och vägde och mätte Noel i onsdags.
Han väger nu 9435 gram och är 74,3 cm lång. Nu börjar han bli stor kille min lilla.
Hans andra bissing (tand) är på g upp också. Set jätte mysigt ut.

Jag har heller ingen hund hemma. Hon är på semester hos min lillebror.
Han ville låna henne under sportlovet nu, så absolut. Rätt skönt faktiskt måste jag säga.
Men det är tomt utan henne och givetvis saknar jag henne enormt.

Jag har letat som en tok efter en ny "låda" eller vad jag ska kalla det för till köket där man kan stoppa slevar och sånna saker i. En låda som passar till de andra grejerna jag har. Typ Kryddor och Servett och godis.
Så äntligen tog jagh kontakt med en butik och frågade om dom kunde beställa hen en sån till mig.
Så det ringde en tjej till min mobil idag och sa att hon skulle beställa in den till mig :D YES!!!
Så hon återkommer igen när den kommit in.

Idag ska vi hem till min storebror och fira honom. Han fyller inte förrän på tisdag, men han skulle iväg på något jobb på söndag och sedan vara borta några dagar. Så vi firar honom idag i stället.
Tills vi kommit dit så ska jag gå ut på en promenad med min familj :) Utan hund dock :(

Vad ska ni göra en fredag som denna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0