31 mars.

Usch - jag vet allihopa. Jag har vart värdelös att uppdatera det senaste dagarna.
Någonting är helt galet med mig. Min kropp mår inte som den ska.
Ibland är jag väldigt väldigt jätte hungrig, men mår illa av tanken på mat.
Andra stunden så vill jag ingenting och orkar absolut inte med nåt.
Och NEJ!!!! Jag är inte på smällen. Jag lovar.

Hur som helst.
Denna morgon började väldigt tidigt för oss.
Det blev av till öppna förskolan med Marie och Adrian.
Där träffade vi en man med hans dotter som Marie hade pratat med tidigare.
Han följde med oss till waynés och fikade och vidare till ica. Rätt kul faktiskt.
En pappa för en gångs skull :)
Sen snabbade jag mig på hem. Tog bussen till kallhäll sen tåget till barkaby och där hämtade H mig efter jobbet.
Vi skulle tillbaka till Ikea :D Oh yes - i like!

Det blev lite smått och gott.
- ikea händer, lådlås, glödlampor, ljus i mängder, förvaringsboxar, stolsdynor, halkskydd till badkaret, lakan och lite till. Allt skulle bli 1500 något, men det blev bara 1200 något efter rabatter osv. Så näjs.
H har köpt ett nytt spel också. God of war III. Det betyder att någon är bankad framför tv'n.
Haha! Ikväll väntas inte så mycket av mig faktiskt. Känner mig helt klart slut.
Och jag har tyvärr inga nya bilder att bjussa på.
I morgon ska jag till tandläkaren. 10.20 ska jag vara där. Sen får vi se vad dagen har att bjuda.
Kanske drar och badar med Noel. Bara för att fördriva tid.
Marie och Adrian kanske kommer förbi också!

Hmm, det var det.
Nu känns det bara som att jag matat er med info.
Men det var bara för att skriva något. Haha, orkar egentligen inte :/
Snart är det andra avenyn och sen efterlyst. Min kväll är bänkad. H ska till någon restaurang och kolla på en fotbollsmatch. Skönt.. Då ska jag passa på att rå om mig själv. Och sova stört tidigt.

Hasta la vista!
Ciao!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0