23 mars.

Sådär ja.
Jag måste börja detta inlägg med att säga att stridsyxan mellan mig och H är nedlagd.
Haha, enligt Malin och Michelle lät det som att vi hade bråkat så mycket att vi skulle skiljas.
Haha, men så är inte fallet. Som jag skrev, det var så skrattretande att jag inte ens ville skriva ut vad det handlade om. Hihi! Men som sagt var. Det är över och vi är vänner och snart vankas det godis och film i soffan.

Tanken var ju att jag skulle träffa Michelle och Mio idag för att vi skulle bada i simhallen och sedan gå hem till mig och äta lunch och ha det najs. Men så blev det icke. Mio stackarn åkte på feber, men vi träffades i alla fall.
Men inte för att bada. Utan bara för att umgås och leka :) Mio var relativt pigg i alla fall tycker jag trots den höga febern han hade. Det måste vara tänderna. Eftersom han var pigg i övrigt vill säga.

Vi träffade även Malin och Leia. Det var ett tag sedan vi träffade dom också.
Leia hade fått väldigt mycket mer med hår på huvudet sen sist vi sågs :) Hihi!

Kameran var med i nästan hela tiden och ändå fick jag inte några kort på Mio :(
Alltså, jo. Det fick jag.. Men Noel var med på dom och det blidde inge bra. HAHA. Så jag lägger inte ut dom.
Får sno en bild på Mio från Michelles blogg. Så kan vi låtsas att det är från idag.

Noel leker med en trumpinne och Malin i bakrunden ser ut att förklara något för Leia.
Men jag är ledsen, Leia förstår inte ;)

 



Lilla Noel <3





Noel vispar fotbollssoppa :)
Den var väldigt god. Ellerhur Mio och Michelle :D


Hoppas Michelle, Mio och Gabriel får det underbart i italien.
Och att vi ses när de kommer hem. Det var så trevligt att träffas igen :)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Leia

haha de är klart att hon förstår! =)

2010-03-24 @ 08:29:25
URL: http://leiaochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0