22 mars.

Vilken dag. Strosa runt överallt och ingenstans.
Mina planer var att gå ner till centrum på morgonen. Lämna tillbaka en sprayfärg på cleas ohlson och sedan vidare till gina tricot och köpa en tröja till Daisy som hon ville ha. Hämta pengar. Gå till colorama och köpa ny färg och pensel för att måla köksstolarna och bordet i vitt såklart :D

Mellan där ville jag gå till öppna förskolan och träffa flickorna och deras bebisar.
Men tiden var knappt. Daisy stressade mig vilket ledde till att jag på nervägen mot centrum kommer på att jag glömt sprayfärgen som jag skulle lämna tillbaka. Hmm. Alla andra äreenden blev utförda i alla fall.

Tog bussen hem till Daisy. Lämnade tröjan och drack kaffe medan barnen lekte.
Det var på promenadvägen hem därifrån jag svängde förbi colorama och sedan gick jag vidare hem.
Nu ligger det en kartong på köksgolvet för att jag snart ska sätta igång.
Hoppas jag.

H är jätte irriterad och sur för allt och ingenting.
Vi har haft megabråk sedan igår och om vad kommer jag inte gå in på för det är så skrattretande.
Jag har väl en del i det också, men det är han som är långtjurig.
Jag verkligen hatar honom just nu ska ni veta. Och bättre verkar det inte bli.
Jävla skitsnubbe rent ut sagt. Kan han bara inte åka bort någonstans och låta mig vara ensam hemma.
Just nu uppskattar jag INTE hans ledighet.

Längtar faktiskt till i morgon.
Då ska vi möte upp Michelle och Mio vid medley och bada :D
Haha, provade Noels badbyxor i morse som han fått av Eveline och O.
De är från 1 år, så gissa om dom var stora.
Så nere i centrum köpte jag badblöjor. Får se hur dom fungerar. Hur som helst.
Längtar verkligen. Det var ett tag sedan man träffade Michelle och lilla Mio, så det ska bli mysigt.
Dom små jäklarna åker ju till Milano på onsdag. Gissa min avundsjuka! HAHA!

Nå väl. Visare till mitt göra.
Hoppas ni hade kul på öppnis tjejer och barn.

Puss och Kram

Så här arg är jag just nu på min såkallade man.


Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Leia

haha dör av garv när jag ser den där bilden =)

2010-03-23 @ 21:56:48
URL: http://leiaochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0