2 mars.

Jag vet inte riktigt varför, men jag är väldigt trött idag.
Noel lät mig sova rätt länge tycker jag. Klockan var väl närmare nio.
Han ser så rolig ut. För han drar ner spjälsängsskyddet och tittar ut med en varsin hand på ett spjäl. Det ser ut som att han sitter i fängelse. Hihi, min lilla knodd.

Igår var Eveline och Olle här hos oss. Vi hade jätte trevligt.
Tycker det är synd att man inte ses lika ofta längre. Men det blir ju så tyvärr när dom jävlarna bor i Bromma nu för tiden. Hoppas dom flyttar tillbaka till Evelines lägenhet här i väsby.
Ingen annan än jag och Noel skulle bli superglada.

Igår kväll fastnade jag på en hemsida. Vilken var sjukt dumt.
Alla möbler för stöööört dyra. Och jag är så dum dum dum. Jag beställer såklat :/
Just nu har jag lite tarmvred över det, men det vet jag kommer gå bort när det fina kommer :D
dessutom tog jag det på delbetalning, så jag kan betala en tusenlapp i månaden så går det snabbt över :D

Det var det här jag var mest gladast över. Såklart tillhör det två stolar.
Så jäkla najs. Breda plankor som framhäver det äkta shabby chic stilen.

Fyra stycken krukor som jag ska byta ut till i vardagsrummet :)

En glaslykta och en griffeltavla att hänga på knoppbrädan.

... och bara för att jag hitta en perfekt grej till Noel.
Som han sedan ska ha i sitt djungelrum.
En lampa och en liten kruka. PERFEKT!


Kommentarer
Postat av: michelle

är de från miljögården? :)

vad kostade bordet och stolarna? vill också haa :)

2010-03-02 @ 09:50:25
URL: http://miogavric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0