19 mars.

Nu är snart denna dagen över.
Jag sitter (förutom just nu) i soffan och löser mina korsord och knep och knåp medan H kollar på film och Noel sover.
Har varit och köpt lite smågodis, så jag lever lyx känns det som.

Tidagare under dagen så har jag varit nere i centrum med Marie och Adrian.
Vi fikade som vanligt och sedan tassade vi omkring och hittade lite saker som fick följa med hem.
Marie köpte jättefina gardiner som säkert kommer bryda hennes hem.
Jag köpte ljus och en plastorkideé från Hemtex och en träback och en liten lykta på bokhandeln.

Har lovar Daisy att visa en bild här på bloggen, så jag kan ju passa på att visa för er också.
Gud vad jag längtar efter mina kungakronor som ska stå bredvid detta. Men som sagt var. Leverans ca 25 april :/
Måste måste ta mig till Malin också och hämta min lykta. Vad har fått mig att inte komma iväg?
Hmm, det är så fin :) Får försöka hucka upp något med henne snarast möjligast.

Så där ja.
Mitt fina fina bord som egentligen inte är helt klart.
Puss och Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Julia 20 år och två barnsmamma

Oh okej vad bra.. Då ska jag försöka ta mig dit i veckan och se hur det går :) Tack för tipset!

2010-03-21 @ 12:12:37
URL: http://littlemommy.blogg.se/
Postat av: Ingela

Måste säga du grymt duktig på att fixa ordning fula saker till något fantastiskt snyggt :-)

2010-03-21 @ 19:40:51
URL: http://barnarlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0