18 mars.

Så sitter man här ännu en morgon.
Noel har nyligen fått frukost och jag ska väl kila ut i köket och fixa något att äta jag också.
Börjar bli lite smått hungrig.
Jag funderar lite på vad det är jag ska göra idag. Flirta med älsk att åka till ikea?
Känner jag honom rätt så krävs det en väldans massa flirt. Hmm, vi får väl se vad som sker.

Igår var vi alla fall hemma hos Daisy och träffade även Diana. Trevligt som bara den var det att ses igen efter alla sjukdommar osv. Hade saknat flickorna så mycket och Jemina stod redan i trappen när vi kom och ropade på sin älskade Noel. HAHA, hon är så underbar <3

Jag måste nog bryta här. Jag hörde världens nummer 2 komma i Noels bralla.
Det betyder dusch för Noel! :)

Tänkte visa ännu ett otippat tips.
Jag älskar det här :)


Har man en sån här över så kan man lätt säga...



...Hukuspukos



Visst är det helt galet?
Blir lika fashinerad varje gång :D HAHA!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag blir så arg på hur man kan låta såna personer gå ute. Ursch, klarar inte av att kolla på såna nyheter, det bara kokar inom mig då.



Haha, såklart man följer Andra avenyn, ja e heeelt såld på Hamza. hahahah! Men denna veckan va inte så spännande tycker jag. Hoppas de e bättre nästa vecka men ja tycker dom borde göa 2 program i veckan. Inte ett och sen typ 1500 repriser. :P



Med oss är det bara bra. :)

Hoppas ni alla mår bra. <3

2010-03-18 @ 11:24:01
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0