18 mars - del 2.

Vi har varit hemma hos H's syster och hennes familj. Noel fick träffa sina kusiner och leka och vi fick unerbart god mat. Fy fanken vad god den var. Måste verkligen sno receptet och köpa hem de där kryddorna :)

Jag är så glad. Jag trodde jag skulle förlora mitt bud jag hade lagt på en auktion på tradera.
Eftersom jag inte var hemma idag när den avslutades. Men jag vann den :D SÅ NÖJD!

Visst är dom fina? :D

 

Så nu passar dom till de andra kronorna gär hemma. Men dessa ska sitta på en tavellist.
Resultatet ska ni givetvis få se. Men jag måste ju få hem dessa innan :)
I morgon är der äntligen fredag igen. Och vet ni vad??? Vi åker till Ikea då.

H skulle dit i alla fall för Ingvar Kamprad kommer dit. Ni vet han som startad hela grejen.
Han ska prata lite granna med personalen, så medan H är inne på det så går jag och Noel ett varv på egen hand.
Det kan inte sluta gott. Trots min fattiga plånbok har jag i alla fall bestämt mig för att inte lägga undan 500:- till Noel i morgon. Det tar jag från föräldrapenningen i slutet i månaden. Då kan jag shoppa lite grann i alla fall.

Det funkar ju inte att åka till ikea och INTE handla något? Det är ni väl alla med på?
Nej ni. Nu ska jag dricka ett glas iskallt vatten :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0