16 mars.

Ännu en snorig dag. Både för mig och Noel.
Pappa H verkar pigg som en nötkärna då han var ute och sprang 1,2 mil igår :/ Pucko, ellerhur?
Han är i alla fall på jobbet idag. Jobbar till 20.00. Jag och Noel är hemma och tråkar för typ 5:e dagen i rad.
BLI FRISK NÅGON GÅNG! :( Jag bli knäpp av det här.. Typ den enda utgången jag fått är när vi var nere på vårdcentralen igår och när jag måste ut med hunden. Men jag fick i alla fall bekräftat igår av doktorn att det bara var en dunderförkylning som svept över Noel. Så det är ingen fara. Men i alla fall. Borde passa på att vara hemma så mycket som möjligt. Hans feber är ju trors allt borta.

Hur som helst. För tillfället sover mitt lilla troll. Jag ska passa på att göra något vettigt utav den tiden.
Kanske dra damsugaren några gånger här hemma. Gjorde aldrig det igår.
Sen ska det tvättas lite och sen ska jag börja med maten. Tänkte göra egna köttbiffar med bulgur och ruccola.
Fett gott ;)

Jag känner mig så förbaskat fattig.
För första gången (sedan Noel föddes) så äger jag bara 800:- fram till löning.
Brukar inte räkna med barnbidraget, för halva det går till Noels sparkonto. Så fine. På fredag får jag en femhundring till. Men i alla fall. Jag brukar vara bekväm i att i alla fall ha någon tusenlapp kvar dagarna innan lön. Hur kan detta komma sig? :/ Nå väl. Så länge man klarar sig så är det väl lugnt.

Vad ska ni göra en dag/kväll som denna då?
Kram

 

Här får ni två stycken mobilfoton som vi tog för ca 2 veckor sedan.
Jag och H skulle inte handla så mycket så vi struntade i att lyfta ut vagnen ut bilen.
Men simsalabim, se så bra det blev. Han gillade det i alla fall :D

 


Kommentarer
Postat av: e

haha tack detsamma:D forsätt gärna du med:) kram

2010-03-16 @ 18:30:35
URL: http://ebbzzs.blogg.se/
Postat av: Ajdins mamma

haha, så söt. :)

2010-03-16 @ 23:03:39
URL: http://chicmommy.blogg.se/
Postat av: Emmie

Tack snälla du för dina fina ord! ♥

Vilken underbart söt liten kille du har, söt som socker!

Fiffigt med varukorgen, att jag inte kommit på det själv, haha. Vet inte hur många gånger jag rusat genom mataffären med en helt omöjlig unge hängandes på armen (och som när man sätter ner honom far iväg åt alla håll), pust!



Ha en helt fantastisk försättning på veckan nu!

2010-03-17 @ 08:40:12
URL: http://emmieliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0