14 mars.

Jag är helt slutkörd som människa, mamma, Jeanette och allt vad man kan komma på.
Noel är bättre med andingen, men istället så har en förjäkla hosta dragit på honom samt en nedrans förkylning.
Det resulterar i gnäll, gnäll, gnäll och återigen gnäll.
Jag älskar Noel över allt annat, men min energi är på noll.
För att få honom att sova så måste jag gå ut med honom. Men inte då hinner jag göra det som måstes.
Disken står, jag måste få äta, damsugaren står och väntar och likaså min nya mopp :/
Men i detta fall så struntar jag i städningen. Bara jag kan få äta lite och vila själv.
Tycker så synd om Noel. Jag får ta och ringa till en barnläkare i morgon.
Åka in med Noel och kräva hostmedicin för detta fungerar inte.
Denna ständiga trötthet leder till irriteration vilket inte är bra när man har ett sjukt barn.

Usch och nog om detta.
Nu sover Noel fortfarande efter att jag gick ut med honmom. Han ligger i vagnen fortfarande.
Nu ska jag passa på att äta och få lite energi.

Hoppas ni och era barn mår bra i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Ajdins mamma

Sv: kul att du hittade min blogg och hoppas att du gillar den. du får gärna lägga mig på bl och följa våran vardag. det är precis vad jag täker göra med eran blogg :)

btw, ni är så himla söta ni :)



med mig är det bara bra :) hur är det med dig och din sötnos?

kram

2010-03-14 @ 21:05:42
URL: http://chicmommy.blogg.se/
Postat av: Julia 20 år och två barnsmamma

SV: Min fästman fick jobb här :) Okej :) det är ju väldigt nära :) Vart exakt ligger den i Väsby och vilka tider? :) Hade varit jätte kul!

2010-03-16 @ 12:33:39
URL: http://littlemommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0