12 mars.

Jag är så trött och så seg och vill bara sova.
Gårdagen spenderade vi till att storhandla. Sedan gick vi hem till Marie och lät barnen leka lite.
Vidare hem efter det och i samband med att jag ska sätta på Noel pyjamas och byta blöja så hör jag hur ont i halsen han verkar ha. Kollar febern som då låg på 37,8. Inte så farligt, men ändå förhöjd temp. Ger han en alvedon och han somnar till vällingen.
Runt 24 tiden så början han hosta under sömnen och vaknar till för att det gör ont.
Det lät som halsfluss i dom hosten. Tiden gick fram mot kvar över 1 och han hade svårt att somna.
Vi ringde vårdguiden som tyckte det lät som krupp :/ De bad mig vira en filt runt Noel och ställe mig i fönstret i en halv timme och sedan ge honom varm välling.
Vi stod i ca 15 minuter och sedan fick han välling, det gick ner men han somnade inte. Han blev bara mer frustrerad.

Vi bestämde oss för att åka in till astrid lindgren.
Efter väntetid så fick vi bekräftat att han fått luftrörsinflamation :(
Min lilla bebis. Han fick kortison och sedan fick vi åka hem. Han somnade direkt stackarn så trött som han var,
Vi somnade också väldigt snart därpå.
Halv 10 ville han upp igen. H tog han och jag sov till 13.00. Så skönt, men det gjorde mig så seg.
Så jag ska sätta igång och städa lite för att hålla mig igång. Tack att Eveline kom förbi i någon timme :)

Ikväll är det let's dance och jag och H ska mysa ner oss med god mat och snacks.
Hoppas ni får en lika mysig kväll som jag. Förutom Michelle som jag läste som skulle jobba natt.
Stackarn ;) Lycka till gumman!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0