29 juni.

Vissa saker gör mig faktiskt riktigt uppriktigt ledsen och förbannad.
Stressenn jagar ikapp mig, vilket har lett till att jag har åkt på något som gör JÄTTE ont!
Jag vill bara gråta, skära av delar på min kropp och sova bort den smärtan.

Det går ju inte, det vet jag. Det gör inte ont hela tiden, men väldigt ofta.
Var inne på Danderyds Sjukhus och träffade en läkare som konstaterade att detta var pga stress.
Jag måste varva ner? MEN VAD SKULLE JAG STRESSA ÖVER?

Noel är världen underbaraste och lugnaste. Jag stressar inte över honom?
Visserligen är det en massa nu i några helger.
I fredags var det ju midsommar. Det firade vi tillsammans med grannar och vänner. Alla hade med sig mat och kött till grillen, så fick man äta av allt.
Sen kom lördagen. Usch. H skulle åka ner till västervik med sina vänner och deras respektive.
Hade varit jätte trevligt, men det kändes som att det skulle bli lite krångligt med Noel.
Jag menar. 13 människor, fest och stim och stoj och så en bebis? Njea :/
Men jag var i alla fall jätte ledsen, för jag saknade honom en jätte massa.

Sen var det kalas för Jemina i söndags och kalas för Adrian igår (måndag).
Ska in till stan idag med Stina för att handla grejer till hennes bröllop.
På lördag fyller Noel 1 år och marie och dom har bröllop.
Sen helgen efter det så är det bröllop IGEN!
Herregud. Sen den 22 juli fyller jag år.... Ja, listan kan bli lång.

Jag har stress stress stress och åter igen stress bara.
Måste ta och lugna ner mig, i alla fall ta och varva ner lite.

Åh, nej.. Om jag skulle återgå till att hänga upp tvätt.
Usch, jag hoppas denna smärta försvinner snart...

:(

Kommentarer
Postat av: Titti

I love you hun'...

2010-06-29 @ 11:31:35
Postat av: Malin

haha. Jag har börjat frysa in mjölk, så anders ska få mata så småning om men just nu vill jag inte riktigt sluta amma eftersom jag och Rasmus precis kommit in i det, så kanske det blir fel om han helt plötsligt får flaska och blir bekväm med det.

2010-07-03 @ 00:21:38
URL: http://malinmasken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0