8 januari.

Det är fredag.
Igår öppnade öppna förskolan igen efter det att de har haft julstängt.
Jag och Noel ska dit på måndag.
Det kommer få bli våra dagar :) Alla andra dagar är det babyöppet klockan 9-12.
Haha, allt för tokigt tidigt för oss.

Nå väl.
Fredag idag. Jippojoe tänkte jag skriva med syftet att man är ledig.
HAHAHA, men det är jag ju varje dag kom jag sen på.. Jag är inte så snabb i tänkandet idag.
Får väl skylla på lång vecka ;) HAHA, skojade.
Nej, men älskling är i alla fall ledig i helgen vilket glädjer mig.
Vi storhandlade igår.. igen.. Så i helgen vankas det väldans god mat hemme hos oss.
Kanske bjuder över lite vänner också. Jag vet iofs att H ska på avskedningsfest i morgon.
Då kan jag passa på att bjuda över lite folk och f´deras bebisar. Middag och mys?
Vi får se. Men något kan man alltid fixa ihop.

Som sagt var så städades julen bort igår.
Så sköönt.. Nu ska det börjas om på ny kula. Nya möbler ska in och hemmet ska helt enkelt få sig en makeover.
Vad jag kan älska att förnya hemmet på olika sätt..
Vi målade ju om samtliga rum innan Noel föddes. Köpt in lite nya möbler allt eftersom.
Nu är det ny stooor Divansoffa som saknas. Men jag är osäker på om jag ska vänta in nytt boeende eller om jag ska slå till ändå?
Äsch! Strunt i det nu.

Något som inte hör hit till. Men jag måste få säga det.
ÅH, VAD JAG ÄLSKAR ATT VARA BÄTTRE ÄN VISSA ANDRA!

Just nu har jag en son som drar i en lampsladd.. Måste kila :)
Hoppas ni får en megasuperduperbra helg.

Love you all.


Den är är inte så pjåkig. Den är mkt större än den ser ut att vara ;)
Ska nog ta en snacka med min köra samboeende. Får väl smöra till mig lite (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0