5 januari.

Ja, jag har börgat skriva datumet som rubrik och det är just för att jag i princip aldrig kommer på en bra sådan till inlägget. Men inte är väl det något. En dag kanske det kommer en liten instickare som avskiljer det hela ;)
Haha, ser ni. Hur mycket har jag att säga när jag inleder detta med en förklaring om varför jag ändrat rubrikerna.

Nå väl.
Idag har det varit skitkallt så jag har inte varit ute så mycket.
Herre jisses - 16 minus som mest.
Usch och burr för det.

Men vi tog en liten tripp över gatan hem till Marie där vi lekte med hennes son Adrian och smaskade på coca cola och ballerina minimuffins. Naminam. I väntan på att få komma hem till Eveline. Men min älskade man fick något viktigt att göra :/ Don't know. Med sin syster i alla fall.

Jag har också bestämt mig för att köpa gymkort.
För nu ska det fanimej bli ordning och reda.
Jag ska ner till min 56kg igen och bli kvitt allt onyttingt.
Så därför passar jag på nu dagarna innan jag kommer iväg och skaffar ett gymkort.

Medley ligger ett stenkast från vårt hus, men jag funderar på sats som det tar 3 minuter med buss från mig.
Där har dom även barnpassning vilket gör hela träningen mycket enklare. Slipper jag passa då H jobbar.
I like. Men vi får se. Medley är helt nybyggt och det är så fräscht. Och H tränar där.
Plus att du får tillgång till badet också. Det har dom ju inte på sats.
Jag får överväga det där lite mer.
Vad tycker ni???

Nej ni... Maten blev väl lite senare än tänkt i dag.
Så nu ska jag ut och göra nåt najsigt.

Puss och kram skumbanan :) Hihi - lustikurre va?

Mitt lilla egna troll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0