3 januari - Noel 6 månader.

Ja, då var dagen kommen då min lilla egna prins blir 6 månader.
En rätt så stor dag. Ett halvår kvar till årsdagen :D
Tänka sig vad tiden går fort med pluttisarna. Tycker inte ni det?
Tiden liksom bara rinner iväg tycker jag. Men det är väl så.

Som sagt var. Det här året kommer vara väldigt händelserikt.
Noels första ord, steg, tand och allt kommer att komma. Åh, bebisen min.

Den här dagen har vi spenderat med gudmor Nathalie.
Busat där. Noel blev väldigt intresserad av en stor växt som står på golvet. Hann faktiskt riva tag i den och dra ner 2 blad. Haha, älsklingen min.

Noel somnade nästan med en gång när vi kom hem. Hade tänkt att han och jag skulle ta ett bad.
Men han var alldeles för trött för det.
Får bli i morgon, men jag tänker i alla fall ta mig ett inom en stund.
Älskling kommer väl hem snart från sin vän. Är så godissugen. Ska be han svänga in på statoil och köpa nåt gott.

Herregud. Egentligen borde jag inte. Jag som precis bestämt mig för att köpa ett gymkort.
När jag väntade Noel gick jag upp 13 kilo. Det är visserligen nästan ingenting till skillnad vad andra kvinnor kan gå upp. Jag menar, vissa drar ju upp över 20 kilo klassen och mer där an.
Så visst ska jag vara lyckligt lottat.
Men om jag nu bara gick upp 13 kilo så borde jag ju gå ner alla nästan med detsamma.
Men nej nej. Endast 7 kilo trillade jag ner. Vill ner till 56 igen.
Just därför så ska jag börja gymma. Träning på hög nivå. Ner till 56 ska jag. Punkt slut.

Och ändå vill jag ha giodis.
Äsch. Träningen har ju inte ens börjat.
Men när den väl gär det så är det slut med allt det här. Får väl plocka fram en morot då istället för att stilla suget på sött.

Nej fy vad jag skriver.
Nu är det snart nattedags. Men en film innan dess ;) Right!

Puss och Kram



Det här är Noel idag - på sin 6 månaders dag :) Grattis älskade barn!

Kommentarer
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin ♥

Grattis ^^



Tiden går fort när det är underbart :K

2010-01-03 @ 23:40:12
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin ♥

Svar:

Yeo vi har också en sån...KEvin älskar den ^^

2010-01-03 @ 23:55:51
URL: http://hanneler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0