25 januari.

Vi har precis kommit hem efter Noels fösta kalasinbjudan.
Lilla Mio som visst inte är så liten längre fyller hela 1 år idag. Grattis igen.
Av oss fick han pinoccio bok som vi får hoppas att han gillar :)

Om vi hade vetat om kalaset lite tidigare så hade jag specialbeställt en personlig bok till honom.
Där boken handlar om Mio och så får man skriva med två kompisar. Men men.
För nära inpå och det fick bli denna.

Hur som helst så tyckte jag att det var super trevligt.
En massa glada bebisar.. Noel skötte sig bra som vanligt. Min prins.
Efter idag kan kan väl säga att jag längtar lite till i sommar då Noel blir ett.
Wow - vilken dag verkligen. Som jag sa till tjejerna idag. Det blir nog till att fira Noels dag på ekebobadet.
Det vore nog kul. Men det där kan man prata mer om när det närmar sig.

Noel somnade direkt när vi gick ifrån Michelle och Mio.
Han vaknade knappt när jag klädde på honom och lade honom i sin säng.
Tröttern min.

Så nu blir det till att göra något gott att äta.
Och vila framför soffan. Ska bli så sköönt.

Tack för en mysig dag.
Tyvärr glömde jag min kamera :( Men hoppas Michelle fick några bilder.
Eller Tess. Såg att hon gick runt med kameran..
Så jag kan inte bjuda på någon ny bild :(

Kommentarer
Postat av: Sanna

Heej. :D ja sitter knappt vid datan längre, de e dv ja e lite off. ;P

Vad mysigt med kalas. :D

Hoppas allt e bra med er !



kram !

2010-01-26 @ 16:46:58
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/
Postat av: Sanna

Kan tänka mig att han hade roligt. Emilia var på sin kusins kalas när hon va 2 månader bara. Hoppas de kommer lite kalas nu när hon e äldre. Finns några som fyller år innan henne så ja hoppas man blir bjuden. :)



Hmm, inte mycket. Ska ringa min advokat i morrn pga faderskapsgrejer. Annars e de inte mycket o göra. Sj då? Vad gör ni om dagarna? :)

Kram!

2010-01-27 @ 02:08:48
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0