20 januari - del 2.

... Jag är så trött.. Kan bero på att jag kom väldigt sent i säng igår. Tror klockan var närmare halv 2 i natt.
Inte bra inte bra.. I alla fall inte om man ska upp med en liten plutt sen på morgon.
Men Noel var snäll i morse. Han vaknade halv 10, så jag ska inte klaga så mycket :)

Onsdag idag. Två dagar sedan jag var nere på gymmet.
Det betyder att jag ska ner idag igen :) Så skönt.
Idag plussar jag på några längder i bassängen också tror jag.

30 minuter på löpbandet.
10 minuter på rodd (ca 1 kilometer)
10 minuter på cykel.
20 minuter på crosstrainern.

och sedan avslutar jag nog med några längder sim.
Fatta najs.
Kör likadant på fredag. Sen är det igång på måndag igen.
Tror jag ska boka in mig på lite pass då.
Typ boxer size eller afrodans. Vill ni veta vilken träning det är.

Nej ni. Först vankas det hem till Daisy.
Ska hjälpa henne med att distrahera barnen lite medan det jobbas på med nya köksluckar därhemma :D

Puss och Kram på er.

Jag älskar dessa TILDA änglar.

Vill ha en i varje rum.
Ni vet. En nattängel.
En typ bakande ängel (?)
En ängel i badrock osv osv.

I JUST LOVE THEM!
FINA VA??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0