2 januari.

Så sitter man här igen då. Klockan är sent in på snara natta.
Noel sover sedan en tid tillbaka vilket jag inte trodde eftersom Eveline den saten tryckte i Noel glass :@
Haha, trodde att han skulle få en sockerchock och inte somna på hela natten.
Men likt vad jag lovade var det att jag hade snabbt gasat dit med Noel så hon fick lägga honom.
Skulle vara skoj att se. Men hur som helt. Skönt är väl det att han sover.

Älskling ligger i soffan och kollar på någon konstig film. Kanske starwars eller något. Jag vet inte, men det ser ut så.
Inget som intresserar mig för 5 öre.
Så jag ska sitta vid datorn tills dess att han kommer med ett annat förslag ;)
Vill nog kila mig ut i det kalla och köpa mig något gott på statoil.
Vore inte helt dumt. Det är H's morgon med Noel i morgon, så jag kommer få sova ut :D Yeey!

Jag har väl inte så mycket mer att skriva om dagens bravader.
Var nere i centrum en stund med Marie och hennes som Adrian.
Upptäckte i kön på lindex att sufletten på vagenen hade gått av.
Så jag kilade upp till clas ohlsson för att köpa en mutter till den.
När jag väl kommer upp så inser jag att vi fick med extra sådana när vi köpte den.
Så jag ska gå ner igen. Hissan är avstäng och rulltrappan har stannat. HUR KOMMER JAG NER?
Jo, jag får gå ner för rulltrappan med vagnen. Gör inte det. Skitläskigt fan. Plus att du samlar kö efter dig vilket leder till småpanik när det finns folk som vill springa ner.
Noel tyckte det var kul dock. Han skrattade högt för varje trappsteg vi gick nedför. :D
Min plutt!

Nej ni. Statoil nästa. Sen film. Jag väljer.
Puss och Kram



I just love those pics <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0