19 januari.

Alltså, ursäkta min extrema bloggtorka. Verkligen. Men jag har inte haft någon ork alls.
Det har varit rätt så mycket runt om. Städat städat och städat. Vart ute med Noel och promenerat. Gymma och blablabla. Äsch, nog om förklaringar till varför. Nu kör vi igen ;)

Jag tänker inte sammafatta mina dagar bakåt. Kan ta lite från igår bara.
Vi starade dagen nere på öppna förskolan. Det kom nya fantastiska föräldrar dit som hade så små bebisar. MYS!
Jag kommer sattsa på att gå dit måndagar. Det är då dom har efetrmiddagsöppet.
Inte orkar jag stressa så tidigt på morgonen annars. Herregud. Inte när Noel är så snäll och vaknar 9 nu för tiden i alla fall. Nog om det. Sedan mötte jag och Marie upp Eveline och Carro.
Vi gick och åt lite mat för att sedan bege sig hemåt.
Jag och Stina skulle ner till gymmet. Wowwowwow, jag kände mig som en ny människa efteråt.
Träffade även Elina där som kom med en ytterst bra idé. Den testar vi på onsdag ;)

Noel somnade halv 9 igår kväll. Och då passade jag på att ta ett lååångt och varmt och sasmtidigt avkopplande bad.
Det var så skönt ska ni veta. Det kändes i benen efter träningen och att få mjuka upp dom under varmt vatten var guld måste jag säga. Mmm!

Egentligen ville jag berätta lite och visa lite fina bilder på lite nya idér jag har, men jag känner att det inte passar in i det här inlägget, så jag kommer väl lägga in det lite senare.
Jag har hittat så fina bilder på en styler sida. Och det ploppade upp med idéer.
Nu vill jag hitta nytt. Skaffa ett nytt rum till Noel. Och i nästa inlägg ska jag berätta om hur hans rum ska inredas ;) Jag har en sådan sjuuk bra idé och bild av det hela. Ska bara föröka få det ner i bloggen också.
Samtidigt som jag ska få det låta precis likadant som bildeni mitt huvud är ;)

Njea ni. Ju längre inlägget blir desto jobbigare tycker ni att det är.
Jag kan tycka det ibland när det blir alldeles för långt.
Men har man mycket att säga så blir det så :D

Vi hörs lite senare ;)
Puss och Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0