12 januari.

Dagen började stressigt. Usch, hatar att stressa på morgonen.
Noel vaknade runt 9 och det var bara att gå upp och göra honom, mig och älskling iordning.
Hinna gå ut med hunden och blablabla. Ni vet hur det kan vara.

Vidare ner till bvc då vi hade 6 månaders kontroll.
Noel väger nu 8725g tror jag att det var och var 70cm lång.
Min stora pojke. :)

Påväg därifrån blev jag stoppad av en tele2 idiot som försökte med allt prepareat tvinga på mig ett helt onödigt abonemang, fast jag sa nej nej nej.
Jag vet att ni nu tänker.. Varför gick du inte bara. Men det kändes så otrevligt.
Herregud, måste bli bättre på det där.
Nej, men allvarligt. Fuck alltså.
Gick och handlade lite grann. Lämnade av det i bilen och sedan tog jag och Noel en sväng förbi wayne's där Marie, Carro, Michelle och malin satt med deras bebisar.
Fikade lite granna och sedan vidare hem till Malin med Michelle.

Trevligt tycker jag. Vilka söta bebisar man har.
Hihi! <3
Synd att man inte hade kameran med sig :(

Hur som helst. Jag är så jäklans trött efter idag.
Till min tur så har min halsont gått över. Men nu på kvällen så hostar jag i stället.
Mest bara rethosta. Irriterande faktiskt.

Igår kom H hem sent. Han skulle träffa sin kompis "för sista ggn" då han flyttar till örebro nåt år för att plugga.
Och hem kommer hem med säkert 70cm långt blockljus samt ett som kanske är 50cm.
Som står fint i ett hörn. Har redan varit tända. :) Tänkte ta bild så ni får se, men det får bli i morgon.
Just nu vill jag bara till sängen. Vill sova :( .. och det är vad jag ska göra nu :)

Puss och Kram flickor och pojkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0