1 januari.

Ja, som jag avslutade mitt sista inlägg igår så måste jag ju skriva mitt första för iår.
Jag kan lugnt säga att jag inte har alla hästar hemma idag. Verkligen jätte trött. Kom inte i säng förrän halv 4 :/
Och sen ska man upp men Noel. Tur hade jag att han gick upp halv 10 :D
Jag har precis avslutat frukost och nu inväntar jag bara att Noel vill sova lunch.
Gissa vad jag ska göra under den tiden? SOVA!

Jag hade jättetrevligt igår.
Vi lagade lyxmiddag och samlade några och umgicks.
Gick ut och kollade på fyrverkerier kl 00.00. Men det vad mest bara för att. Vi var bara ute i 10 minuter.
Korkade upp champagne och skålade. Liksom inte så mycket mer med det.
Noel sov som en stock och vaknade inte en enda gång, trots att de smällde emormt utanför oss.
Var helt 100 på att han skulle vakna, men icke. Skönt.

Idag ska jag försöka få tag på Daisy och kolla om hon har lust att fika.
Hon är typ den enda som jag kan tänka mig är på humör idag ;) Haha!

Nå väl. Jag tänkte att jag skulle ladda in lite bilder, men förstå.
Jag är alldeles på stört för trött för det :(
Men bilder kommer, jag lovar :D

Hoppas ert år börjar bra. Min är lite halvseg, men den kommer bli strört bra.
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0