6 april.

Grattis älskade pappa på din födelsedag. Hela 52 år stor på jorden <3

Jag har haft en helt underbar dag idag.
Jag och Noel gick upp vid 8 tiden och myste, lekte och åt frukost.
Tänkte ta oss ner till öppna förskolan, men H vaknade till och ville gå å¨en lång promenad.
Givetvis. Noel fick sova lite lunch först och efter att han hade ätit därefter så begav vi oss ut i det fina vädret.
Vi gick en rätt lång runda och jag bara älskade det.
Vi stannade upp vid en liten lekpark där Noel och jag gungade lite. Sen tog jag mitt stora jag och åkte ruschkana med honom. Hihi, han gillade det. Dessvärre blev jag väldigt smutsig på rumpan. Ingen fara :D

När vi kom hem igen åt vi tillsammans lite mellis och sen ville Noel sova en stund igen :/ Hmm.
Det gick an en stund. Jag satte igång och rensa kläder för liv och död.
Har kastat så mycket nu som varken jag eller H använder. Massa plats för nytt :)

Nu sitter jag mest och slötittar å tv'n.
Noel vill inte sova ännu, så han terrar med sina saker. Men vafan. Han är mysig.
Noel har bara de senaste 3 dagarna börjat klappa händerna och pekar upp mot lampan och säger ampa.
Tänka sig vad tiden gär. Han vet klart och tydligt nu vad lampa är och verkligen pekar med sitt lilla finger upp mot lampan och säger antingen där (på sitt sätt) eller ampa  :D

Nu väntar vi bara på gången ;) Men den kommer.
Han tar sig fram så bra och man kan hitta honom på alla möjliga tänkbara ställen i lägenheten.
Hihi! Hur som helst. Nej ni. Nu ska jag fortsätta titta på daiting in the dark!

Lite bilder från dagens promenix :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0