3 april.

Nu äntligen pustar jag ut.
Vilken dag det har varit. Vi gick upp i morse jag och Noel och H fick sin sovmorgon som jag fick igår.
Vi badade och klädde oss fint, men Noel skulle ju spklart bajsa ner dom. :/ Typiskt va.
In i en snabb dusch och på med nya kläder.
När pappa H hade vaknat åkte vi ner till centrum för att köpa en födelsedagspresent.
Mila (Daisy's dotter) fyller ju hela 1 år idag.

Vi köpte en urgullig vårjacka till henne. Hon var ju den sötaste flickan på jorden i den <3
Massa tårta och mys med massa barn! När de övriga gästerna hade gått hem så stannade vi kvar.
Vi åkte och handlade tackos grejer och så lagade vi den tillsammans. Eller jag och Daist.
H och R var med barnen :)

Nu är vi hemkomna sen någon timme och Noel somnade på en gång.
Jag är så trött så trött, men jag ska passa på att avsluta min dag med ett varmt bad, SÅ SKÖNT!
Tråkigt att jag inte fick med mig kameran, men Daisy filade en massa så kanske att hon lägger in den och så kan jag bjuda på något klipp. Hihi, Noels andra födelsedagskalas han varit på!

Så är det ju påsk också. Måste säga att jag fick ett litet påskagg fyllt med godis av min älskade <3
... jag gav inget. Så jag får nog kila ner till centrum i morgon och köpa en fin tröja i stället eftersom han helst inte äter godis! Hur som helst. Nu ska det tappas upp badvatten och jag ska njuta av tystnaden och bara vara!

Hoppas ni haft en underbar påsk <3

Ps. Vill säga grattis till Noel den fina <3 Han blir 9 månader idag och idag så ställde han sig i full krypposition och trippade iväg :D Innan han han bara hasat sig fram med ben och armar. Visst att det gick fort, men nu är han på g på riktigt :D Hihi!

Vår lilla prinsessa 1 år idag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0