28 april.

Fy farao vad rutten bloggare jag är.. HAHA, ellerhur.
Skriver intensivt i några dagar och sedan så lägger jag ner i några dagar osv osv.
Äsch, ni gillar mig ändå, det vet jag ;)

Lite update om de senate 10 dagarna eller vad det är.
Lite öppnaförskolan, massa gung och sandlådelek, lite bad och självklart shopping :D
Häromdagen så åkte jag och älskling och Noel till den omtalade butiken carmen.
Åh herre jisses - jag ville inte där i från. H och Noel satte sig på en stol och blev bjudna på kaffe av butiksägaren efter det att H hade suckat och sagt att han aldrig kommer komma där ifrån. Hihi..
Fy - det fanns så mycket saker. Och jag ville inte handla så mycket. Men det blev lite smått och gott i alla fall..
Kan ta lite bilder sen, så ska ni få se. Men nu förstår jag Michelle - WOW!

Idag så har vi träffat Marie och Adrian. Suttit på Wayne's och ätit paj (mums).
H borde vara hemma när som från jobbet. Hoppas på en långpromenad då. Medan det är sol ute vill säga.
Annars känner jag bara hur musten ur mig är borta. Jag måste få lägga mig i soffan med min plopp.
Vila, kanske få sig en liten powernap nu medan Noel ändå sover.
Ni som undrar varför han sover så här dags är för att den lilla priaten inte velat sova lunch tidigare :D
Tur var väl det att han var på gott humör i alla fall :D
Han somnade lagom inne på hemtex - (A) Han orkar väl inte med en mamma som bara shoppar och shoppar. Men jag gick faktiskt ut tomhänt från hemtex. Trots att det var ett nytt bäddset jag ville ha.
Men det ska jag finurla lite på!

Tjingelingen gott folk <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0