19 april.

Jag är helt död.
Noel har hela 4 tänder i överkäken som är på väg upp samtidigt. Och det har lett till en hel natt i mardrömmarnas värld. Tror att jag sammanlagt fått sova i 2½ timme. Så det var bara att kliva upp tidigt som fan i morse.
Som tur var ville Noel äntligen somna kvar över 8 i morse, så då passade jag på att somna om själv. Så då fick jag sova fram till klockan 11.20 tror jag att klockan var.

Hade fått en sms av Michelle om jag ville komma ner till centrum och det är klart.
Så snabbt ut med hunden och sedan begav vi oss ner där då Marie, Mickan, Michelle och Malin + barnen var.
Vi lekte en stund i lekrutan och sedan kikade vi runt på några få butiker där jag bland annat köpte jätte fina nya polo sport kökshandukar :) Sedan köpte vi bullar, saft och kex och gick till en lekpark för att leka och fika.
Noel somnade även då i 20 minuter och sedan gick han upp och lekte med de andra lite granna :D

Efter lek i parken kilade jag hem och hämtade Kiara.
Michelle och Mio hämtade oss och vi åkte hem till dom och fortasatte med lek där.
Vi åt middag som bestod av pasta med ostsås. Jäkla gott :D Barnen fick små laxbullar och makaroner.
Klockan tickade iväg snabbare än trott och Michelle skjutsade hem oss. Noel somnade med en gång tack gode gud.
Men nu har han vaknat igen och gallskriker. Men jag vägrar ta upp honom. Hemskt va?
Han ska sova nu. Det är otroligt synd om honom. Men jag testar 5 minuters metoden nu ett tag.
Får se hur det går. Kanske hade han sovit bättre med ett bad  innan, men jag hade aldrig fått honom att vara vaken och nu känns det meningslöst att ta upp honom för ett bad. Så det där badet får vänta tills i morgon.

Tanken för i morgon är väl att jag och Marie ska till Sollentuna Centrum.
Får se när vi kommer iväg.

Puss Puss <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0