18 april.

Jag är så himla lycklig idag.
Det känns som att jag blivit mamma på nytt..
Igår tillbringade jag dagen hemma hos Daisy. Vi fikade som vanligt, gick ut lekte med barnen som vanligt och även pratade om allt som vanligt. Jag åkte hem runt 16 tiden för jag skulle gå ut med Kiara.
På kvällen ringer hon och säger att hennes värkar satt gång. Så var klockan 21 något. Vi pratar till och från hela tiden.

Sen ringer hon mig klockan 01.00. Lillpojken föddes 00.20 :D
Jag är så jädrans glad. Och Daist ville även att vi redan idag skulle komma och titta till bebis.
Men vi får se hur det blir med det. Lugna puckar :D

Snart ska vi i alla fall bege oss ner till vilunda och kolla på min lillebrors match.
Den börjar nu klockan 12, men vi är något försenade. HAHA!

Vad ska ni göra idag?
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0