16 april.

Jag måste säga att ni är lite tråkiga.
Varje dag nästan så kollar jag statistiken på mina läsare och det är massor.
Men INGEN kommenterar :/ Någon enstaka gång kanske, men wtf.
Strunt sak samma.

Dagen började med en grå himmel. Trodde det skulle bli en värdelös dag.
Men nu så.. Nu skiner solen här utanför. Noel sover lunch för närvarande.. (vaknar nu hör jag) Bara för att jag sa det. Men i alla fall..
Vi ska eventuellt bege oss hem till Daisy idag. Så man få komma iväg lite granna och få lite luft.
Väl behövligt. Kommer typ vara ensam heeela dagen idag.
H Jobbar fram till klockan 7 och där efter ska han på nåt skit med fotbollslaget. Jaja. Hoppas han får kul!
Själv ska man väl sitta hemma och uggla si så där hela kvällen. En fredag :/

Jag får ta och kolla på film och smälla i mig en massa godis som trst.

Jag har liksom inte berättat för er om igår nej.
Jag, Marie och våra små barn gick till simhallen och badade. Vi hade det helt underbart!
Det är så bra att en av poolerna har 35 grader i vattnet. Perfekt för oss.. Efter en halvtimme där så njöt vi av bubbelbad tillsammans i 30 minuter. Barnen verkligen älskade detta så det här ska göras om massor!

Jag tog lite bilder på barnen igår, men jag får lägga in dom senare. För nu tänkte jag och plocka upp bebis :D
Skriver mer ikväll :D ... och snälla ni.. Varför inte kommentera???

Kommentarer
Postat av: Titti

Myys, jag längtar jag emd tills jag får vara hemma med bebben :) <3

2010-04-16 @ 15:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0