15 april.

Den här dagen började faktiskt ganska tidigt. Redan klockan kvar över 7 ville Noel upp och leka.
Kanske inte så konstigt med tanke på att han somnade kvart över sex igår.

Tanken med den här dagen var väl det att jag, H och Noel tillsammans med Michelle, Gabriel och Mio samt Marie och Adrian skulle iväg och bada tillsammans i badhuset.
Men vi fick ett tidigt sms från Michelle där hon skriver att hon tror sig blivit magsjuk.
Tråkigt, men vad ska man göra? Inte tänker vi låta oss hindras för det. Utan jag och marie kilar ner med barnen oavsett. Kommer nog bli rätt trevligt. Och mysigt om inte annat.

Efter badet har jag nog funderingar på att ta mig ner till stationen och hämta ut mitt paket.
Har varit ap-lat när det kommer till det tyvätt.
Daisy pratade också om fika, så vi kanske tar oss dit också. Men vi får se hur trött Noel är efter badet.

För tillfället så ligger Noel och sover lunch i alla fall. Så i bästa fall borde jag göra mig iordning nu.
Badsaker är i alla fall packade, men jag funderar samtidigt på att vila lite också.
Är konstigt trött idag. Undra varför? Jag gick inte ens och la mig sent liksom!

Mitt lilla charmtroll. Detta var några dagar sedan när vi var på långpromenad! :D


Kommentarer
Postat av: Linda

Så vacker och söt barn! Får lite bebisfeber här :D



Har ibland skrivit kommentarer hit och dit med dig, men jag har varit på en lång paus. Nu är jag tillbaka med bloggen och det känns bra!



Ha en trevlig söndag!<3



Baby Melody

2010-05-01 @ 23:41:34
URL: http://babymelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0