14 april.

Nu sparkar vi igång bloggen igen.
Nu känns det som att jag har fått ordning på torpet och allt är precis som det ska.
Det har varit några dagar här som har varit helt kaotiska och tankarna har flödat i omgångar.
Men nu ska vi vara "normala igen. I alla fall i den mån det går ;)

Den här dagen har varit helt fantastisk från morgonens till kvällen. Och dagen är ännu inte slut.
Noel fick för sig att vakna 06.10. Men det hade jag verkligen inte någon lust med. Så jag gav honom Bosse Björn (en av hans jättenallar som är lika stor som honom själv) Han lekte lite med honom i sängen och somnade glatt om igen efter en stund. Perfa. Värt att tänka på. Jag tackar Bosse björn för det. Och tro det eller ej, men när klockan var 09.30 fick jag klia upp. Kan inte bli bättre.
Jag hoppar in i duschen, sedan ger jag Noel frukost, klär på honom och mig själv. Ut med hunden och sedan tog jag bussen ner till centrum. Pinsamt nog. Det tar knappt 10 minuter, men jag orkade inte. HAHA!
På öppna förskolan väntade Michelle och Mio (som sov just då) och Marie och Adrian. Det blev sångstund tillsammans, lunch för barnen och sedan trippade vi iväg till ica och handlade lunch till oss. Den gjorde vi iordning hemma hos Marie. Det blev Ciabatta, pesto, tomat och mozzarella. Smaskens. Ut på hennes baksida och smarra i oss det och sedan lekte vi en massa tillsammans med barnen. Synd bara att Noel sov mesta tiden av det.
Men när han väl vaknade så ;)

Solen har varit oss i ansiktet hela dagen. Det kunde inte bli bättre!
Vi passade på att ta oss till en liten lekpark också. Men om man tänker på barnens ansiktsuttryck, så hade vi det roligare :/ tro mig, det är sant. Haha. Michelle var värsta lekparksapan. En dold talang kanske.
Hon skyller på att hon ofta är i lekparken med Mio, men att klättra och svinga i stolpar vet jag inte.
Det kanske är det hon gör ;) Det får vi senare lista ut :D

Jag och Michelle tog en liten till promenix till Burger King och satt på uteserveringen medan vi inväntade Gabriel. Michelles snubbe. När han kom gick jag hem och gick en kortare runda med Kiara och tillsammans med grannen och hennes hund. Så skönt.
Och skönare kan det inte bli när Noel somnar för natten redan kvart över 6 :D Så nu ska jag rå om mig själv.

Vill ni veta en sak?
Jag märkte nu på kvällen att jag är röd som en kräfta i ansikte och på bröstet.
Har ni fått någon fär flickor? ;) Jag ska inte skryta så mycket eftersom jag på riktigt ser ut som en clown med denna röda näsa. Haha!

I morgon ska vi simma :D
Jag och Noel och H, Michelle, Mio och Gabriel och Marie och Adrian ska till medley.
Vi ska göra lite matsäck som vi äter där också. Vet bara ännu inte vad jag ska göra?
Om jag ens orkar göra något? Kanske blir lite mackor i alla fall ;)

Som vanligt också så är det Michelle som har det flesta bilderna, så när det kommer upp på hennes blogg så ska jag sno lite granna. :D jag tog en bild på Mio och Noel som hade likadana mössor på sig.
Efter att jag fått jaga Michelle och bett henne stå still med vagnen. Himlans tjej det där alltså! ;)
Men Noel ser ut som ett litet mongo på det kortet (får man säga så om sitt barn) :( Så det kommer jag inte lägga ut. HAHA!

Ett tag behövde man inte jackan ;) Så skönt var det verkligen.

Här har vi den berömda snurran som jag, Michelle och Marie lekte mest med!

... och så här såg det ur när jag gick och gjorde välling till Noel.
Nu ställer han sig upp hela tiden. :D Min lilla pluttis.
Såg dessutom att han har två tänder på ovansidan som är på väg att tränga igenom.

Nu är han en stoor pojke.
Tjingelingen!


Kommentarer
Postat av: Malin

Är det overalen han fick av mig i doppresent jag skådar på bilden? ;) eller har ni fler hehe

2010-04-27 @ 18:31:34
Postat av: Malin (Kusin)

Är det doppresenten som passar nu :D

2010-04-28 @ 14:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0