Grattis Noel 2 månader!

Har varit en ganska lugn dag idag.
Jag minns att jag igår kväll skulle strunta i om att ställa väckarklockan eftersom jag tänkte att Noel skulle väcka mig.
Han somnade runt 10 igår kväll och vaknade till vid 3 tiden och ville ha mat och blöjbyte.. Sedan vaknade han till efter typ 2 timmar och ville ha en liten liten gnutta mat till. Sedan somnade han om.
Ungen vaknar 12.22 :O igen! Och jag sover ikapp såklart. Han kanske ville sova så länge eftersom han fyller 2 månader idag :) Stora killen! Grattis älsklingen min <3<3

Hade bestämt med Linda och Malin att vi skulle mötas utanför öppna förskolan klockan 13.00 så jag kände mig rätt så stressad. Men jag tog ändå tid på mig och tänkte att dom kan gå in så kommer vi.
Men jag får ett sms strax innan 13.00 att det är stängt :/
Det visste vi eftersom de meddelade oss det i början att varje första torsdag i manaden har vi möten och då är det stängt. Men så långt tänkte man ju inte! HAHA!

Men jag gick i alla fall ner för att möta dom och sedan så gick vi hem och fikade hemma i stället.
Mycket trevligare.
Det blev iofs Jag, Malin, Marie och Carro och deras bebisar Leia, Adrian och Anton.

Sedan gick alla hemåt och det blev middagstajm!
Nu är det kvällsdags och nattidags.
Noel sover som en stock och det hoppas jag också att göra inom kort.

Hoppas ni mår prima flickor och pojkar, män och kvinnor ;)
Kraaam

Här är en bild på Noel idag när Malin håller i honom!
Hela 2 månader gammal <3


Kommentarer
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin

Dom växer upp så fort ^^



kraam

H

2009-09-04 @ 03:34:08
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: Emzey

Åh, vad han är fin! Han har ju så himla fina ögon!!!

2009-09-04 @ 20:42:15
URL: http://emzey.blogg.se/
Postat av: K

Så liten och redan så uttrycksfulla ögon!

2009-09-17 @ 17:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0