En riktig mysig dag!

Vilken rätt så mysig dag.
Imorse efter det att Noel vaknat och avklarat sin morgonlekstund tills dess att det blev dags att sova lunch och älskling vaknade så passade jag på att ta med mig Kiara ut på en rätt så lång promenad.
Det var något kyligt i luften, men det gjorde ingenting när man var varmt klädd. Vi hade mysigt.
Lekte med pinnar, tränade lite lydnad på stora ängen och sedan kastade pinnar igen.

När vi kom hem igen så kom Eveline efter en stund och vi bestämde oss för att knata ner till centrum och fika och köpa nya skor och kläder. Eveline hittade ett par ursnygga stövlar som jag blev förälskad i.
Så när hon ska åka hem till sin snubbe nästa gång så ska jag fråga om jag får "vattna" hennes blommor trots att hon inte äger en enda för de dör bara. Hon är så sämst. Hur som helst. Då ska jag knycka dom :)

Kom hem sedan på eftermiddagen och älskling ville ta med sig Noel till en vän där de skulle umgås och äta något gott. Jag valde att stanna hemma och återfå lite flashbacks med Eveline i tvättstugan.
Trots att jag äger en tvättmaskin ;) Men det handlade bara om att få göra lite från de gamla livet. Kan vara skönt ibland :)

Nu är jag i alla fall hemma sedan en tid och har fått Noel att somna gott.
Så jag ska väl passa på att gå och nanna kudde jag med!
Vill bara bjuda på lite bilder från dagens äventyr :D

 

I love you prins Noel <3



Kommentarer
Postat av: linda

nej vilket charmtroll! va söt han är :)

2009-09-18 @ 10:03:25
URL: http://liindahz.blogg.se/
Postat av: Myran

En riktig liten sötsak! =)

2009-09-18 @ 17:31:13
URL: http://zebramyran.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Hejsan..



Nej, vi vet inte vad vi väntar men jag har en stark känsla att det är en tjej.. Dels för att vi fick en pojke förra gången..



Vet du?

Jag får sätta mig och läsa igenom dig blogg någon dag så jag vet bättre..



Ha en trevlig söndag..

2009-09-20 @ 14:18:51
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0