Vuxenpoäng.

Jag måste ju få dra åt mig lite vuxenpoäng från igår faktiskt.
För att göra en lång historia kort så kan jag börja med att jag och några vänner satt hemma hos Jossan och drack lite vin (jsag drack läsk) och pratade lite om allt möjligt och jag tyckte vi hade väldigt trevligt.
När kvällen rullade mot sitt slut så var jag och Eveline tvugna att ta bussen för att komma hem, och det gjorde vi ju!
Bara det att där vi klev av så såg vi ett gäng killar i åldrarna 14-16 kanske som satt och hängde inne på ett dagisområde och hade tänt eld på en stor bänk!!! Säkert en av bänkarna som barnen äter mellis på :(

Så för att dra åt mig vuxenpoäng så ringde ju jag 112 och dom kom på några minuter och barnen som tände eld sprang där ifrån. Jag och Eveline gick nöjda hem och tyckte att vi hade gjort dagens insatts! Yeey!

Älskling är ledig idag och i morgon vilket känns underbart! Att äntligen få umgås lite och i morgon ska vi till mvc och så kan han ju faktiskt följa med :) Kul!
Jag har sovit jätte gott hela natten och inget avbrott för att gå upp på toaletten har inträffat inatt och det tackar jag för.
Dock var det lite jobbigt att somna minns jag då sammandragningarna var så totala att jag bara ville ligga och klappa på magen och lugna ner mig själv och tänka på något annat. Men nu är det ju inte så långt kvar.
Så jag får stå ut och acceptera smärtan :))

Nu ska det vankas frukost faktiskt, men jag skriver mer senare! ;) Kramen

Kommentarer
Postat av: Dennis - 17 år och pappa!

Nej, jag sover med Stephanie och Oliver på helger. Men på vardagar åker jag dit och hälsar på.



Det skulle självklart vara bättre med eget, men jag är snart 18 så :)

2009-05-21 @ 11:28:20
URL: http://kalsongmannen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch ja har aldrig vart så rädd att gå å lägga mig som igår, ja va skit nojjig. Trots att ja hade låst så gick ja å kände på dörren flera ggr. :P



tur att ja hade fått i mig lite vin så ja somnade fort endå;p

2009-05-21 @ 11:38:40
URL: http://evelinestens.blogg.se/
Postat av: Hannele - Gravid&Lycklig

Duktig! JAg hade också ringt 112.



Svar:

Ja gaviscon är ens bästa vän när det gäller halsbränna ^^

Håller med dig om smaken.



Kraaam

H

2009-05-21 @ 13:03:27
URL: http://hanneler.blogspot.com/
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Vad bra att ni ringde!:.))



Och se nu till att faktiskt ligga och vila och just klappa på magen, allt som får dig att må lite bättre är bra.

2009-05-21 @ 13:44:28
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: maria

ja det är jo skönt jo så länge bebisarna mår bra det är det viktigaste dom äter jo alltid upp sig jo när dom väl har tittat ut ..vi skall på sista ul på måndag så nu lär vi se hur mycket vår lilla bussungen har gått upp sen önskar vi att han kommer nästa vecka då e jag inne i vecka 38 :) tack tack hoppas ni får en trevlig dag ni med kram

2009-05-21 @ 15:35:52
URL: http://vartunderbarafamilj.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll min gravida vän..Allt bra med dig & lillen i magen? Här är det bara bra med oss..Mår smått illa..:) Ha ne skön kväll..kram

2009-05-21 @ 21:41:12
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Daniel

VILKEN HJÄLTINNA!!!!!!!

2009-05-22 @ 09:07:12
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Josefine

Det var inte bara vuxenpoäng utan väldigt moget, och ja duktigt agerat. Många skulle kanske inte brytt sig och bara gått vidare, men du gjorde en fin gärning!



Och btw, om du är som jag, eller ja, om du gillar alexander rybak (bara för jag e helt störtförälskad i låtarna så tror jag alla som nämner hans namn också är det så du får ursäkta mig haha xD) Så tycker jag du också ska checka in hans Foolin och Roll With the Wind. Tror att ROll With the wind endast är från en konsert men ack så vacker!



Det är så kul att ha hittat den här bloggen, räkna med att jag kommer följa dig!



Kram:)

2009-05-25 @ 00:36:07
URL: http://mysticalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0