Vecka 34+3

Åh - då var klockan så där mycket igen.
Men inte kan jag gå till kojs ännu inte. Älskling och med sina vänner och kollar på Barcelona matchen som nästan precis slutat, så förhoppningsvis är han på ingång hem.
Han lovade mig tjockismat från McDonald's som jag bara måste invänta - det förstår ni väl? ;)

Låg och kollade på dokumentären om "En skräddarsydd lillasyster" som gick på kanal 4 nu klockan 21.00.
Vilken härlig familj. Jo, det ska man tacka gudarna för. Visst gör man allt i sin makt för sina barn.
Personligen känner jag (som även inte fött ännu) att jag skulle kunna vandra på glödande eld och simma genom kraftiga strömmar samt bestiga skyhöga berg för min bebis.
Var det någon som såg den och tycker som jag att det var en fantastiskt stark familj som ville det bästa?

Själv är man ju inne i vecka 34+3 idag och det har nog aldrig varit så mycket snurr på honom där inne i magen som det har varit idag och ändå har jag inte gjort så mycket mer än att varit en tripp hemma hos älsklings föräldrar där det bjöds på underbar middag. Man känner att tröttheten i kroppen har ökat något väldigt verbalt nu under de senaste dagarna.
Han ligger också väldigt högt upp och trycker upp mot revbenen stup i ett och vill säkert berätta för mig hur bra han har det. :) Eller det är ju självfallet min förhoppning.
Får vänta i någon vecka till om inte två till han sjunker lite. Men då går man väl i städig kissnödighet istället. Haha!

Äsch, ni får ju nog av mig som jag skriver.
Så bäst jag slutar så ni inte förvinner ;) Skuller vara tråkigt. Mobilen pep där ute i vardagsrummet.
Bäst att kika vad den personen har i kikaren :)

Vi ses i morgon älskade vänner <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Fick du din mcdonalds mat eller? Mig tråkigar du inte och försvinner inte. Älskar att läsa och din blogg kan man verkligen läsa fler gånger om dagen vilket jag gör så tröttna gör jag inte. När e den lille beräknad till?

2009-05-28 @ 00:31:46
URL: http://maliinhallberg.blogg.se/
Postat av: maria

naw njut av han medans han e där inne du har jo inte heller så långt kvar ...ah mig blir du inte av med jag hänger på enda fram till slutet kanske missar en dag eller 2 om lilleman kommer utt nu snart som jag hoppas på han gör :)kram

2009-05-28 @ 00:43:29
URL: http://vartunderbarafamilj.blogg.se/
Postat av: Hannele - Gravid&Lycklig

Svar:

Om man har pengar till det så ja ;D Har redan shoppat så därför är man lite små fattig förtillfället ;D hihi..men igår blev det först att gå till bm sedan att käka pizza ^^



Vad gjorde du igår? :)



Kraam

H

2009-05-28 @ 10:15:48
URL: http://hanneler.blogspot.com/
Postat av: Melinda

grattis till bebisen i magen :)

2009-05-28 @ 12:17:05
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0