soliga dag och bebisnoja

Solen skiner fortfarande, fåglarna kvittar också fortfarande, men barnen borta på dagiset leker inte kurragömma och kull längre. Inte så långt mitt öra kan höra i alla fall.
Dock ligger jag i sängen. Men det har jag ju iofs inte gjort hela dagen. Jag och min lilla vovve har varit ute och lekt och sparkat boll och det var så skönt att sätta sig i solen för att njuta av vädret.

Så fort jag lägger mig ner så blir min lilla bebis arg på mig verkar det som.
Men han förstår visst inte att det är lite jobbigt att vara uppe och gå hela tiden. Han vill liksom bara vaggas hela tiden.
Jag skulle gärna gjort det om min rygg tillät mig. Hmm, jaja... Han får väl bråka lite med mig då!
Jag menar - nu under tiden i magen så är det ju faktiskt nästan enda gångerna han får bestämma ALLT själv innan han har en mamma som ska lotsa honom framåt hela tiden ;)) Åh, längtar efter bebismys.

Jaha, då har man packat BB väskan idag. Fattas bara lite småprylar som nya nappar och sånt.
Men det får jag väl gå ner och handla in mig på då så att väskan är helt komplett.
Måste ju erkänna att bebisnojan om att få hem pyret blev enorm idag när verkligheten hann ikapp mig.
Min älskade man slutar om en timme drygt och sen när han kommer hem ska vi iväg och handla och jag har kommit på världens idé till middag. Ett nytt expiriment, men i tankarna lät det väldigt gott så jag får hoppas på det :))

Tog lite bilder på de kläder som åkte ner i bb väskan och sen de senaste inköpet och sist men inte minst: Min mage :D
Klicka på bilderna för en förstoring vet ja ;)

Det här är kläderna han får ha på sig på vägen hem från BB. Luvtröjan endast om det är kyligt.
                                              Glömde visst fota bodysen, men den är ju bara en vanlig vit body :D
En body med lite shorts stuk på. Perfekt inför sommaren :)

Också en shortsliknade body med ett stort bi på ;) Från samma pack som den innan :) Söt va?

... och sist men inte minst - dagens outfit :) Nu ser ni inte storleken på magen,
                                               men det var väl kanske inte det som var meningen. Utan jag ville visa min fina tröja :))

Kommentarer
Postat av: samantha

AAAH ! och dom säger vi är galna när vi har mens :P konstigt när man ska leva med sådantdär XD guud vilka söta bebekläder :D

2009-05-15 @ 17:31:29
URL: http://samanthalouise.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Kikar in och säger hej och en trevlig helg!

2009-05-15 @ 19:33:25
URL: http://supermum.blogg.se/
Postat av: Frida

Förstår att du längtar... Ha en fin kväll & ta hand om dig & magen

Puss & Kram<3

2009-05-15 @ 20:35:07
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Vart köpte du tröjan ? :)

2009-05-16 @ 15:17:15
URL: http://ellamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0