Söker fortfande svar!

Usch, klockan är verkligen jätte jätte mycket och jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Just nu så har jag en liten bebis som verkligen gillar att trycka sina ben allt vad den har upp i mina revben och det gör så satans ont rent ut sagt. Jag vet att jag borde acceptera det, men just nu vill jag bara gråta.
Jag försöker trycka ner den lilla så gott det går och det funkar för ett par minuter, men sedan är h*n tillbaka på sin plats.

För att snabbt dra en sammanfattning av denna dag så söker jag fortfarande svar från er läsare om jag borde vara nervös med tanke på det som mn barnmorska sa till mig idag. (För er som inte läst förra inlägget - gör snälla det och kommentera)
Jag gjorde som hon sa.. Gick hem och vilade, men sedan kom jag ju på att jag hade tvättstugan klockan 19:00 och samtidigt var bjuden på middag hemma hos min granne.
Äsch, gick ner till middagen för att sedan lite snyggt smyga iväg till tvättstugan och donade där för att sedan gå tillbaka till Halina och Stina för yttligare smaskigheter.

Kom inte upp förrän för en halvtimme sedan.
Tur att hon bara bor under mig :)) och att det inte är ett höghus vi bor i :))
Nu ligger jag i alla fall i sängen och älskling är påväg hem efter en lång dag på jobbet och nu hos sina vänner.
Längtar tills jag får lite massage på ryggen för att få dessa sammandragningar att vila lite.
Nu måste jag upp och värma en vetakudde för det känns verkligen som att det behövs.

Jag älskar att h*n rör på sig, men måste det verkligen göra så ont? :(

          

Här är bara två stycken bilder som visar vad jag sysselsatte mig igår kväll med.
Klippte och klistrade och skrev ner lite roligt om bebben. Uppskattad ålder, vilkt och längt och hur det känns att vänta barn under dessa bilder. Ett mycket roande och roligt pysslande faktiskt!!!

Kommentarer
Postat av: samantha

vilken underbar blogg :D så himmla kul att läsa:D

2009-05-15 @ 14:43:30
URL: http://samanthalouise.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag vet hur det känns när dem trycker mot revbenen så att man nästan börjar gråta, och det är nog inte som om det gör ont det är nog mer som man tycker att det är "obehagligt" jag tycker du ska lyssna på barnmorskan eftersom den lille/lilla har åkt ner en bra bit och hon bad dig vila och packa väskan ifa..

Men hoppas att du mår bra annars! :)

Själv så går jag in i v. 35 imorgon

2009-05-17 @ 20:43:23
URL: http://pilliiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0