Slut som person

Måste erkänna att jag nu är helt slut som person.
Igår innan jag gick till kojs så bestämde jag mig för att den här dagen skulle bli lugn och vilosam.
Men såklart att den inte blev det. Fick så mycket annat i tankarna.

Jag har:

- Varit ute på en lång promenad med Kiara.
- Mötte upp Nathalie snabbt en stund för att babbla lite.
- Varit hemma hos Marie och fikat och småsolat på hennes altan och pratat bebisar (Hon är beräknad 9 dagar innan mig)
- Städat hela lägenheten från golv till tak inklusive balkongen.
- Rensat ut hela garderoben för att snart lämna plats till byrålådan som ska in för bebisklädernas skull.
... och snart ska jag ställa mig vid spisen och göra iordning tacos för att sedan äta den.

Tänkte även packa skötväskan inför BB också som jag fått order om att göra. Men det får bli senare ikväll om jag orkar, annars sker det i morgon.
För i morgon ska jag ändå tvätta alla bebiskläder och andra textiler som påslakan och allt till bebben.
Ska även försöka hinna och orka med att tvätta fönstrerna. Men det orkar jag inte tänka på nu!
Nu vill jag vila en liten stund innan det vankas mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0