Sjukskriven på heltid.

En lång och varm härlig dag.
För att uppdatera lite så var ju jag hos läkaren tidigt i förmiddags då jag skulle hoppas på att jag skulle bli sjukskriven på heltid så att jag kunde sluta jobba och ändå få ut ersättning utan att behöva ta ut föräldrapenningen redan nu.
Och det var en sådan snäll doktor som jag hade hoppas på och han skrev mig som sjukskriven på heltid fram till dess att jag ska föda. Yeey!

Efter besöken där så gick jag och Marie (min gravida vän) och åt en god lunch på Waynés Coffee (mitt gamla jobb).
Som jag hade längtat efter fetaost focaccia ;) Den satt makalöst fint!
Lite shopping och sen en promenad hem för att sitta i solen med min hund och mysa med en veckorevyn och i väntan på att Eveline skulle komma. Vi satt ute i 1½ timme och bara njöt.

Älskling lagade middag när han kom hem och efter det kände jag mig helt full i magen och jag får fortfarande inte i mig något. Tog ett lång och varmt bad nyss med babyolja och känner mig som en helt ny människa :) Kan ni förstå?

Nu ska bara hunden ut en sista gång och sen blir det nattdags för min del.
Kanske ska fundera lite på vad nästkommande dag kan ha att erbjuda. Nu kan man ju vara ledig och känna lugnet för det ;)

Vad ska ni göra i morgon? Någon som har några tips på vad man kan göra?
Natti natti allesammans! <3


Nu välkomnar vi sommaren och solen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ska ta bussen ner till värnhem här i malmö och till en Swedbank automat och hämta ut en liten del av min lön sen så ska jag in på entrén som ligger vid värnhem och kolla efter en studentpresent till min lillebror som snart tar studenten. Uppdratera lite på min blogg som jag skaffade idag. Hittar jag inte något på entrén så ska jag till Ikea där vet jag om att de brukar ha bra saker.

2009-05-26 @ 23:15:46
URL: http://maliinhallberg.blogg.se/
Postat av: Hannele - Gravid&Lycklig

Svar:

Vad bra då! :D



Kraaam

H

2009-05-26 @ 23:24:38
URL: http://hanneler.blogspot.com/
Postat av: Hannele - Gravid&Lycklig

Imorgon ska jag till bm sedan så vete sjutton vad jag ska göra..kanske städa? :P

Jadu..jag har brist på fantasi vad man kan göra x)

haha..



natti..



Kraaam

H

2009-05-26 @ 23:43:56
URL: http://hanneler.blogspot.com/
Postat av: Sanna

Härligt att bli sjukskriven på heltid :)



Hihi, tänkte väl. Jag minns inte att jag hade en sån där räknare. :P haha



I helgen var jag bara med min gubbe och fikade o sådär.



Sj då?

Vad händer den här helgen?



Kram !

2009-05-27 @ 13:42:12
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/
Postat av: Ida

Sv:

Nej det är sant, det ska man ju inte göra :)

Jadu, min fantasi ligger ju inte direkt på topp så jag har ingen aning faktiskt :)

2009-05-27 @ 14:56:12
URL: http://perfektioon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0