MVC

Godmorgon på er.
Idag är det en trött dag, en mycket trött dag. Varför vet jag inte för jag har sovit nästan hela natten förutom att jag var tvungen att gå på toaletten klocn 04.15 iu natt. Men annars så.
Hur som helst så måste jag vara vaken nu även hur mycket jag än vill gå och lägga mig.

Ska snart upp och äta lite frukost och sedan gå ut en sväng med Kiara för efter det ska jag ner till mvc.
Där ska jag bara genomföra en vanlig kontroll där barnmoskan möter magen och lyssnar på bebisens hjärtljud och mäter mitt blodvärde.
Jag gillar att komma ner till mvc, för på något sätt så är det en slags trygg zon där man får hålla extra koll på sin ägodel i magen. Nu när jag är så längt gången som vecka 32 så ska man ju gå till barnmorskan varannan vecka för att hålla koll så att barnet håller sig till de rätta och att den fixerar sig rätt osv. Men jag är inte så orolig längre, för allt hittils har gått jätte bra.

Det som börjar stressa mig lite är förlossningen.
Jag är absolut inte rädd, men ändå på något sätt nervös.
För jag har alltid varit en person som är rädd för att göra illa mig på något sätt.
Men jag vet att det är enda gången i livet jag har så mycket experter runt om mig, så jag får lite på dom.

Upp och hoppa med sig nu, så man slipper stressa ner till mvc.
Vi ses senare, då jag får berätta om mitt besök :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0