Ljumskeproblem?

Dagen börjar nu lida mot sitt slut och jag tycker det är skönt.
Längtar faktiskt efter sängen måste jag erkänna och nu är klockan mycket också och det känns helt okej att vara trött.

Har varit hemma hos mina föräldrar idag med Älskling och Kiara och grillat en massa gott och mättat mig och lillen :)
Vi satt på uteplatsen och njöt av det fläktande vädret och pratade om allt mellan himmel och jord.
Tänka sig vad man tycker om sin mamma <3 Världens bästa i mina ögon.

Hur som helst...
Älskling ligger ute i vardagsrummet och tittar på UFC galan som sänds och jag ligger inne i sovrummet med min trogne vän Kiara <3 Hon är jätte trött idag stackaren. Hon har fått vara med hela dagen ute och även åkt bil en massa vilken hon njuter mest av. Speciellt när caben är nere och det fläktar på henne :)

Äntligen är det helg vilket inte betyder så mycket för min del eftersom jag är sjukskriven nu, men i alla fall.
Det är den där härliga känslan av att just kunna säga att det ÄR helg. Lördag och Söndag liksom.
Och sen givetvis att min älskling är ledig :):) Vi kan hitta på en massa roliga saker.
Som i morgon till exempel. Om det är sådär fint väder som det var idag så ska vi ta med oss picknick och åka iväg till någon badplats och låta Kiara få bada :D Njutsamt va?

Hoppas lillen i magen vill det.
Han har bråkat en hel del idag kan jag upplysa er om! Nästan så att det har gjort lite ont.
Men jag ler bara åt det... Min bebis <3<3<3

Förresten - ni som själva väntar barn?
Har någon känt av att det har början göra ont i ljumsken? :/
Ibland hoppar det till jäääätte mycket så att jag knappt vill ta ett steg till :(
Och när jag lägger mig ner så kan jag känna hur hans huvud är där i krokarna och busar, men då gör det inte ont.
Bara när jag går! Hmm, konstigt va? Undra om det har med graviditeten att göra eller något annat? har aldrig haft så förr! Kanske är så att  jag ska ta upp det med min bm.

Hur som helst.
Nu ska det vankas knopplåda :D

Kommentarer
Postat av: Hannele - Gravid&Lycklig

Mmm..jag tror inte att jag har känt något sånt..:/

Jag tkr att du sak ta upp det där med din bm :)



Kraaam

H



PS:

ÅH JAG VILL OCKSÅ BADA :D

2009-05-30 @ 00:12:54
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: maria

hehe ok låter trevligt jo vi skall nog upp till min föräldra och göra de imorn om vädret tillåter så klart ...idag inte så mycket vi hade en hel dag planerad med blev inte alls så ..så det blev en runda snabbt till stan sen åt vi något sen träffade jag hans syster och åkte in till stan igen hehehe så lite kul har jag och lillan haft min man åkte och spelade fotbolls match så mycket av han såg vi inte idag :(

2009-05-30 @ 02:49:55
URL: http://vartunderbarafamilj.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ja nu har jag själv inte fått barn men min mamma fick för bara några år sedan och hade liknande, foglossningar tror jag det hette.



Hoppas det blir bättre!:)

2009-05-30 @ 13:02:05
URL: http://mysticalme.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag hade så ett tag sen när jag började gå mer på promenader och sådär så slutade det, nu kan jag röra mig som vanligt, förutom på nätterna när man ska på toa, då gör de satans ont o då kan jag knappt gå.

Men det är nog bäst att du pratar med din BM om det, hon kan ju ge dig mer korekta svar.



haha, jag förstår precis. Jag hoppas verkligen att jag kommer få ett lugnt barn, som vill sova mycket för det vill jag. haha! Jag ber till Gud att mitt barn inte kommer få kolik för då kommer mitt hjärta krossas varje gång hon gråter, plus jag kommer att explodera.



Gud vad skönt. Jag handlade dom sista hygiensakerna idag, så nu är det bara liggdel till vagnen, vilket jag nog kommer få snart. Annars är allt klart.

Åhh jag älskar laban och Tummen ! Tummen är min favorit.



Härligt och grilla med familjen. Min pappa är så känslig när det gäller grill, han tror att man blir sjuk om man äter bränt eller så. haha ! Gubbe asså. ;P



Ska ni göra nåt speciellt på morsdag?

2009-05-30 @ 19:30:40
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/
Postat av: jessica

jag brukar också få ont i ljumsken fast bara på kvällarna :)

2009-06-02 @ 02:07:28
URL: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0