Kullerbytter och hicka.

Ååh, idag när jag vaknade så möttes jag av att solen sken över mitt ansikte.
Självklart är det visst lite irriterande eftersom man är nyvaken, men såhär i efterhand kan jag säga att det var underbart :)
Visserligen vaknar jag också med den där jäkla huvudvärken som varit efter mig i några dagarn nu :( Vad vill den mig?

Jag hade lite svårt att somna i natt för att bebisen har kommit på hur man gör kullerbytter och det tycks vara jättekul.
Men när man får honom och sluta så är han ändå så mycket uppe i varv så att hickan sätts igång och det kan inte jag göra så mycket åt. Så han ville att mamma skulle vara uppe lite längre än vad hennes egna ögon orkade igår.
Men det är väl helt okej från min sida så här i efterhand, men under själva akterna så störs jag litegranna :)

Det blev inget tapethandel igår tack vare att bilen blir klar idag från verkstaden.
Älskling är och hämtar den just nu faktiskt, så vi ska fara iväg och införskaffa oss på det direkt efter.
Hoppas att min mammas sambo kan i helgen så vi får det klart :)

Märks att man lägger ner mycket energi och mycket pengar på att vara gravid bara.
Haha.. Visst visste man att barn kostan massa pengar, men jag har verkligen lagt ner allt på bebben saker.
Men jag älskar ju att shoppa till honom - det är det bästa jag vet.
Och sen är det ju första barnet och då blir det lite mer utgifter eftersom man sparar ju väldigt mycket till nästa bebis :)

Hur som helst. Igår träffade jag ju Daisy nere i Centrum och vi gjorde lite ärenden.
Jag följde med henne hem för att leka med hennes snart 2 åriga dotter och mysa med hennes snart 2 månaders dotter!
Vi fikade och tittade genom massa saker och hade det allmänt treligt. Jag blev kvar ganska länge eftersom det spöregnade och jag bara totalvägrade att gå i regnet. Så jag väntade troget på att det avtog och det blev runt halv 9 på kvällen. Haha.. Nej ni.. Upp och hoppa ur sängen. Måste tillaga lite lunch!

Skriver lite mer sen :)

Jemina <3

Mila <3

- Daisys underbara döttrar - visst är dom underbrt söta! :)

Kommentarer
Postat av: maria

du har inte lågt järn eller blodvärde va hos bm igår och hon sa att huvudvärken berorde på de och sen kan de mycket väl vara pga att vädret ändrar sig så mycket ...fint väder har inte vi här nere ena stunden e solen framme andra stunden ser de utt som om de skall regna ...hmm vi vet sj inte vad vi skall hitta på hehehe så kan nog inte hjälpa dig med de :( kram

2009-05-29 @ 14:19:59
URL: http://vartunderbarafamilj.blogg.se/
Postat av: Melinda

Okej, va skönt :) vi har det mesta inhandlat, det som saknas är spjälsängen, men den ska vi köpa sen när vi flyttat in och kommit iordning i våran nya lägenhet :) sen är det väl allt smått, såsom babyshampoo, våtservetter, babyolja osv.

2009-05-29 @ 15:01:38
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hihi, visst är det mysigt när bebisen ska vara så pigg när man själv är jättetrött. :P



Det är sant. Jag är snart klar med mina inköp, nu är det bara blöjor, olja och såna där hygiensaker. Kanske nåt lakan till. Kläder har jag i överflöd, fick tre påsar till av min syster. :P



Vad har du kvar och köpa ?



Idag ska jag nog äta kinamat med min bästa tjejkompis, vi har ätit på samma kinarestaurang sen vi var 12, så de ska bli kul och hälsa på våra kinakompisar. :P

Sen ska jag nog bara grilla med killen och mysa. :)



Kram !

2009-05-29 @ 16:20:31
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/
Postat av: Hannele - Gravid&Lycklig

Gud vad söta dom är ^^



Kraaam

H

2009-05-29 @ 17:36:38
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: Hannele - Gravid&Lycklig

Svar:

Hihi..vad gulligt ^^



Kraaam

H

2009-05-29 @ 23:32:17
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: Hannele - Gravid&Lycklig

Svae:

Du? jag dömmer ingen ^^ Det där är upp och till var och en ^^

Och det sant det där du sa att nu för tiden så är man för ung för allt :P

JAg skulle kunna tänka mig att gifta mig nu, men ändå så tänker jag att vi väntar nog ett tag till ^^ hihi..

Hur länge har ni varit tillsammans? :)



Grattis i efterskott ^^ Hade ni ett stort bröllop?



Kraaaam

H

2009-05-29 @ 23:49:00
URL: http://hanneler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0