Kalla kvällar i mitten på maj?

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det här med iskalla kvällar i mitten på maj?
Nu är klockan dock väldigt sent och jag brukar inte vara uppe vid den här tiden, men jag satt hemma hos Eveline och pratade en massa goja vilket ledde till att tiden bara rann iväg och så helt plötsligt var jag tvungen att gå hem.
Skönt att det bara är ca 500 meter, men i alla fall. Det var ju nästan så kallt att det ångade ur munnet på en.
Usch! Hoppas på varma kvälllar snart om jag nu någon mer gång skulle få för mig att sitta där en lite längre stund än vanligt. Jag menar, det är ju fredag så det är ju tillåtet sålänge kroppen inte säger ifrån.

Nu är jag i alla fall hemma och har gosat ner mig i sängen men min kära laptop i knät.
Tänkte att jag kanske skulle skriva några rader innan lampan här brevid släcks.

Som jag sa i mitt tidigare inlägg att jag var tvungen att införskaffa mig på nappar och lite sånt till bb väskan så har jag nu gjort det. Jag mötte upp älskling efter hans arbetsdag för att handla mat hem och då passade jag även på att stanna vid babyhyllan och spåna lite. Hittade nappar, baby oil och amningsinlägg som jag packade ner i korgen.
Mer ska ju handlas in, men det var det som fick följa med hem idag :))

Nu under kvällen så har min lilla bebis varit ganska lugnt.. Inte helt, men ganska.
Nu är det mest ryggen som skadar. Och inte pågrund av graviditeten utan mest för att jag har en revbenslåsning strax under högra skulderbladet vilket känns som knivhugg hela tiden.
Tur kan många tänka då min man är massageterapeut, men det här är inte frågan om massage. Utan mer ett arbete för en naprapat som måste knäcka till min rygg och det känns inte så säkert nu under graviditeten, så jag får stå ut ett tag till med det.

Tänkte bara lägga in bilden på napparna som jag köpte - ursöta.
Amningsinläggen och baby oljan känns som att ni redan vet hur det ser ut, så jag hoppade över att fota det ;)
Bjuder också på bilder på mina älsklings bästisar Kiara och Fiona!

- Napparna, jätte söta med en pingvin på ena och en giraff på den andra!
- Kiara, min absoluta bästa vän <3 Vad skulle jag göra utan henne?
  - Fiona, hon ser ut som 3år, men har varit med mig i 12 faktiskt. Världens mysigaste ängla!

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -änglamamma och gravid

Åh, vad jag vill se de där napparna komma till användning!:.)) Och så gulliga motiv på dem:.)) Hittade även en sida på nätet där man kan beställa med bebisens namn på, lite kul grej;.)) Men minns inte vad den hette...

2009-05-16 @ 04:00:11
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: emma

God morgon! :D

Allt bra? :)



Om du har lust och tid, så

får du gärna kika in i min blogg :D <3



// EB

2009-05-16 @ 09:33:43
URL: http://emmabolmgren.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Ja, jag vet att det är mycket att tänka på innan bebisen kommer...:-)Ha en trevlig helg!

2009-05-16 @ 09:43:44
URL: http://supermum.blogg.se/
Postat av: Frida

Amningsinlägg är jättebra att ha....

Hoppas att du får en mysig lördag med magen & din man.

Kramar<3

2009-05-16 @ 10:51:14
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: samantha

Jo det är ju tur det annars hade jag blivit lesbisk xD

2009-05-16 @ 11:36:12
URL: http://samanthalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0