Jag tar igen dagen.

Idag tar jag igen allt från igår.
Dagen var väldigt lång igår faktiskt. Nog den längsta under hela min graviditet.
Vaknade runt 10.30 tiden och gick upp och tog en dusch. Vi bestämde att vi skulle åka iväg och äta frukost ute :) GOTT!
Sedan åkte vi till Barnens Hus och kikade lite och köpte lite textiler till sängen. I love Mumin and Laban :)
Fasen vad dyrt bara, men det får kosta vad det vill! Min bebis ska ha det fint! ;)
Snabbt efter det så åkte vi in till stan för vi skulle åka och kolla på Thaiboxningsmatcher på älsklings klubb.
Faktiskt rätt kul, men det var så himla varmt där nere så jag fick ju springa upp och ner och n och ut, hahaha!

... och gissa vad. När vi ska åka därifrån så är det ju Stockholms Marathon så vägarna är spärrade så vi kommer inte från parkeringsplatsen :) haha! Jag dog av skratt, men vi lyckades på något vänster ta oss därifrån i alla fall.
Så från Östermalm åkte vi till Hötorget för att äta på en fantastisk restaurang i solen :)

När vi väl kom hem igen så tyckte jag att Kiara skulle få göra något skoj.
Så vi åkte och badade och hon plaskade runt i vattnet som aldrig förr.. Skönt för henne <3
Sedan åkte jag hem till Nathalie och vi grillade gott och umgicks långt in i sena kvällen tills jag bad älskling komma och hämta mig. Så därför bloggade jag inget igår.. Så sorry!

Nu ligger jag i alla fall i soffan som en seg potatis och kollar på reprisen från Robinson som jag missade igår.
Älskling avslöjade iofs vem som vann, men jag vill se ;)
Nå väl. ska väl se klart det här och sedan gå ut i det vackra vädret :D
Vad ska ni göra idag!?

Det är ju mors dag!!! :D
Jag hade varit hos min mamma och det inte var så att hon jobbade från 09.00-21.00 :(
Får bjuda henne på fika i morgon i stållet! Kram

Kommentarer
Postat av: maria

2009-05-31 @ 12:13:43
URL: http://vartunderbarafamilj.blogg.se/
Postat av: maria

grattis på mors dag gumman teknisk sätt är du jo oxå en mamma nu fast att lillen ligger i magen :) kram

2009-05-31 @ 12:14:27
URL: http://vartunderbarafamilj.blogg.se/
Postat av: Hannele - Gravid&Lycklig

Grattis på morsdag på sätt och vis ;D



Svar:

Hihi..vad gulligt och mysigt. Grattis förresten återigen ;D



KRaaam

H

2009-05-31 @ 14:01:46
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: maria

ja det va faktis skönt att bara vara tjejer men vi saknar mannen i hemmet oxå han har inte varit hemma så mycket på senaste mycket med jobb nu innan lille man kommer till världen och så jo så lite trist bara men sen får vi han bara för oss själva i 2 veckor så det skall bli skönt :) nej ringde mamma och sa grattis hon och pappa hade planer på att gå utt blev inte spec firad idag då mannen jobbade men dom firade mig igår med middag han och lillan sen överaskade han mig idag med en ros och ute mat så det va jätte gulligt av honom ...sj då har du blivit firad idag kram

2009-06-01 @ 00:29:36
URL: http://vartunderbarafamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0