Grått och mulet väder

Jag gillar inte grått och mulet väder.
Det är verkligen jätte tråkigt att vakna upp och se att det är alldeles grått ute på gågatan utanför mitt köksfönster.
Och bara tanken av att Kiara ska ut i detta gör en besviken. Jag som gillar morgonpromenaden som mest. Men jag fick ta en prommis med henne och det gick an ändå! :))

Kom nyss hem från arbetsförmedligen där jag var för sista gången innan förlossningen.
Vi skrev bara en enkel uppföljning och pratade lite om när hon tyckte jag skulle börja ta ut föräldrapenning.
NU är det verkligen nära :D

Och ännu närmare känns känns det som när man varit och införskaffat sig av spjälsäng och andra saker som man måste ha. Jag är så nöjd med min spjälsäng. Har monterat upp det bara för skojs skull, men den är inte färdigbäddad.
Det får dröja ett tag till! Iofs har barnmoskan sagt till om att börja packa väskan, men det känns något tidigt att börja med sådana små saker redan nu. Eller vad tycker ni?

Nej vet ni vad? :)) Nu ska jag gå iväg och köpa mig en glass - mmh, är helt såld på sandwich.
Det är verkligen ett måste. Så vi höres snart igen!

Här är den :)
Jag gillar den verkligen.


Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -änglamamma och gravid

Ha ha... det är ju sådana sängar som vi har!:.)) Köpte två sådana till flickorna som står i barnkammaren... de är kanonfina!:.)) Och blir så snygga med vit bäddning i, dessutom kan barnet växa med den... stort plus!:.))

2009-05-12 @ 01:52:21
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Jeanette - 20 år och gravid

Jag vet - superfina :)

Tur att man hann köpa in sig på det innan diktadserien utgick från sortimentet :)

2009-05-12 @ 09:17:14
URL: http://deeluxee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0