"Mitt första år"

Så var man uppe med tuppen yttligare en dag vilket inte gör mig något eftersom jag som sagt slipper sova bort mycket av förmiddagen. Sen är ju också då frågan vad jag ska hitta på nu på morgonen mer än att gå ut med Kiara snart?
Jag menar - jag har ingen disk och nästan det sista jag gjorde igår innnan jag gick och la mig var att damsuga så med andra ord finnes det inget att städa.
Nea, jag kan inte komma på någonting, så jag förblir liggandes här i sängen i någon timme till med min laptop.
Då kanske lite av den kalla vinden ute pyser sin väg så det är skönare att promenera.

Min kära mamma kommer på besök idag så jag hoppas det bjuds på sol, så vi kan picknicka lite ute på gräset.
Det vore mysigt verkligen!

Hela dagen igår gjorde jag allt och ingenting känns det som.
Under förmiddagen så städade jag, sedan vandrade jag ner till centrum med Eveline och fikade för att självklart hitta något fint att köpa. Och jag hittade en jätte fin "mitt första år" bok som jag genast bestämde mig för att köpa.
Det fanns billigare, men jag gillade innehållet på denna, så det fick läggas 235:- på den!
Regnet tog sig frihiten att knacka på och klampa in, så vi for hem till Daisy och fikade och mysite med Jemina och Mila som hennes döttrar heter. Klockan 19:00 var jag hemma igen och fortsatte med mina sysslor.

Älskling handlade en jättefin klänning som ni ska få se på bild sen.
Älskar sådana överaskningar :))
Nej ni, vad säger ni? Kanske göra något åt dagen?!

Vi hörs sen :))



Så där ser ni lite ut av bokens innehåll. Gillde de små små kuverten inuti där man ska lägga ultraljudsbild och i den andra ska man lägga armbandet från BB. Har redan fyllt i sidan "i väntans tider" För nu längtar jag verkligen efter min bebis. Man såg visst inte så mycket från sista bilden, men jag ställde upp boken bakom ljusen där. Där får den stå :))

Kommentarer
Postat av: Melinda

Vilken söt bok och jag gillade verkligen den där delen av ditt vardagsrum. Fräscht!



Hoppas allt är bra med dig och bebisen! :)

2009-05-07 @ 16:05:38
Postat av: Mamma Melissa

Jag läste någonstans att det kan vara bra att scanna in ultraljudsbilderna och skriva ut dem på vanligt papper eftersom det pappret som de är utskrivna på kan gulna och vittra sönder ganska fort... har lagt in lillebrors alla UL-bilder, måste bara göra det med flickornas också... om inte så är ju backuper aldrig fel att ha:.))

2009-05-08 @ 00:34:20
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Tack för att du sa det.. :))

Då ska det fixas här också, så slipper man dessa problem :))

2009-05-08 @ 09:03:38
URL: http://deeluxee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0