En dag närmar sig sitt slut!

Har precis tagit tre djupa andetag och stillat mig till ro.
Trots att dagen har varit väldigt lugn och harmonisk så har den ändå dragit krafterna ur mig kontigt nog.
Men vad vet jag, det är väl så när man väntar barn.

Var hos mvc i morse och mitt lilla troll i magen hade visst vuxit i kostymen väldigt bra.
För två veckor sen då vi var på mvc besök sist så var magen 28 cm från blygdbenet och idag var den så mycket som 31.
Så det kanske inte blir en sån där minibebis i slutändan i alla fall :) Hon trodde snarare idag på kanske meööan 3300-3500g. Känns otroligt skönt att det går åt rätt håll i alla fall!

Självklart har jag ju städat lite idag också. Även fast det aldrig längre finns så mycket att städa så har jag den där manin att jag bara måste i alla fall. Dammtorkar lite här och var hela tiden för att verkligen försäkra mig om att det inte dammar någonstans. Knäppt va? Men jag har hört att många gravida kvinnor har den typen av "sjukdom" när man har bebis i magen.
Men det gör inte mig så mycket.. Jag gillar när det är rent och fräscht runt min omgiving så det kvittar.

Dock var resultaten av det två timmars väldigt djup sömn efter det och nu så ligger jag har i sängen som vanligt med min laptop och kände att det var tid nog att blogga något inlägg eftersom jag inte gjort det idag!

Känner mig också lite dom på bilder, men jag har lite saker som jag ska fota och lägga in här i dagarna.
Ni ska allt få se dom :)) Nej kära ni!  Dagen närmar sig sitt slut och ett bad just nu slulle inte sitta fel.
Ska nog allt ta mig ett sådant!
Älskling är ute och firar en vän som fyller år, så jag har hela lägenheten för mig själv bortsett från hund och katt, men dom får gärna vara hemma. Det är ju som sagt mina ägodelar <3



Kommentarer
Postat av: maria

ja visst hade de varit kul om han kom nästa vecka :) ...men det jo skönt att höra att han har gått upp i vikt jo :) kram

2009-05-22 @ 22:35:58
URL: http://vartunderbarafamilj.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman.,,Allt är bra med mig denna lördag morgon.Ha en skön dag..kram

2009-05-23 @ 10:10:46
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej. Vill bara säga att du har en mysig blogg. :)

Kollade första gången idag o fastnade direkt. Är själv 20 år och gravid. Är beräknad den 20 Juni, när är du beräknad ?

// Sanna

2009-05-24 @ 01:22:58
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/
Postat av: cecilia - mamma till miliam

Vilken fin liten blogg du har! Var själv 20 när jag fick min son.

lycka till nu inför förlossningen!

2009-05-25 @ 00:12:07
URL: http://millesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0