Efterlängtad mat men ingen apptit :(

Jag lagade så himla god mat till middag idag.
Den kycklingen som blev över från grillningen igår stekte jag på lite lätt med Créme Bonjours vitlök och örter tillsättning.
Till det så ugnsrostade jag potatis med pressad vitlök och olivolja på.
Under hela tillagningen så kände jag hur gott det skulle bli, men när maten väl skulle serveras så gick ner inte ner mer än bara några få tuggor.
Jag vet att bebisen i magen har tagit så pass stor plats nu så att man ibland får äta lite i taget.
Men jag hade verkligen längtat så mycket efter detta :( Nå väl.. Det får bli rester till lunch i morgon för min del!
Hoppas det kommer ner mer i magen då :))

Klockan är 22.00 inom någon minut och jag känner att kuddarna i sängen verkligen roper efter mig.
Det är dags att sova nu. Men medan jag väntar på att älskling ska komma in med Kiara som just nu leker med sina rottis kompisar så passar jag på att skriva lite granna här :))
Jag har skurit upp lite honnungsmelon till kvällens sängfilm och hoppas på att jag kan få i mig någon bit i alla fall :))
Annars pressar jag i mig det, för det kan man verkligen inte säga nej till oavsett hur full i magen man än är.

Eller vad säger ni??
Kvällens fiilm blir i alla fall; Revolutionary Road - någon som sett den?

Just det ja. Jag kom visst på också här fär någon timme sedan att det är ny vecka nu. Inne på vecka 33 nu! =)
Men det kan jag väl skriva lite om i morgon, för nu tyckte jag att  jag hörde porten stängas, så det är nog mina familjemedlemmar :) Vi ses i morgon kära människor...

Tack för att ni läser och kommenterar :))
Kraaaaam!!!

Kommentarer
Postat av: Linnea - Anmäl dig i veckans blogg tävligen!

Vilken fin mage du har på profilbilden! (=

2009-05-18 @ 08:10:20
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Hannele - Gravid&Lycklig

Svar:

Ja det känns ju skönare om man har allt på plats..vi har ju det mesta på plats, ska fixa lite till babyrummet idag :)

Men vi har varken vagn eller barnstol på plats och plutt kan ju dyka upp närsomhelst.

Barnstol skulle vi få låna av min sambos lillasyster som har också barn, men hon har tappat bort nyckeln till sitt förråd där alla babygrejer ligger. Suck' Så vi ska ringa till henne idag och se hur vi ska lösa med allting :)



Om könet så är 96% chans att det är en pojke, vet ni vad ni väntar för kön då? :)



Och om filmen, mmm..nope jag har icke sett den. Var den bra? :)



Kraaaam

H

2009-05-18 @ 08:23:49
URL: http://hanneler.blogspot.com/
Postat av: Lise-Lotte

Idag går dagen i pluggandets tecken...

2009-05-18 @ 09:39:54
URL: http://supermum.blogg.se/
Postat av: Emilie

spännande med en bebis i magen, har du kollat vad det är ? lycka till

mvh Emilie

2009-05-18 @ 09:46:11
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Emilie

Tack så mycket =)

kul med en liten grabb, har ni något namn än ?

vi hade namn innan o bara hoppades på att han skulle "passa" i det. hehe

vi ska hälsa på en vännina med en grabb hon också, 1 månad äldre än min Liam.

vad ska du själv göra då ?

mvh

2009-05-18 @ 10:13:59
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Emilie

Fina namn det. me like =)

promenaden låter utmärkt, säger bara en sak och det är försök att hålla igång under graviditeten, rör på dig mm. för det gjorde inte jag och det har ju inte blivit någon ändring nu heller. jag sitter här i soffan och tror att mina 11 kg extra ska gå bort av sig själv för jag har ingen ork att röra på mig....skamligt. =)

2009-05-18 @ 10:28:06
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0