37 dagar kvar och lite smått panik.

Jag vaknade med huvudvärk idag igen :( Det här är inte kul och jag måste nog skylla på att det är vädret som trasslar.
Nu när jag vaknade så spöregnade det ner och jag tappade lusten om allt direkt.
Hade tänkt att gå ut med Kiara och träffa Daisy med hennes hundar så dom fick leka lite, men så har man inte lust att ta med sig en jätteblöt hund hem sen. Nej, det får vara. Sedan hade jag och älskling tänkt att åka och införskaffa oss på nya tapeter, men också det tappade jag lusten om. Vilket jag inte vet varför iofs, men ändå!

Ja, så nu ligger jag här med stans värk i huvudet och äter min smörgås och mitt underbara glas med O'boy.
Jag får visst aldrig nog av o'boy. Och det kommer säkert visa sig hos tandläkaren nästa gång jag ska dit (a)

Jag har faktiskt ändå fått sova hur skönt som helst inatt och det tackar jag gudarna för faktiskt.
Älskar när man får somna in och sedan sova igenom hela natten utan att vakna för ett toalettbesök eller något annat.

Som sagt så skrev jag lite om att jag var inne i vecka 34+3 igår.
Och givetvis blir det ju 34+4 idag ;) Jag verkligen längtar nu måste jag erkänna.
Just för att det är tungt och sen också för att jag vet att det är rätt nära och då längtar man ännu mer :)
Igår efter att jag hade bloggat lite så satte jag på musik på datorn. En låt som har betytt väldigt mycket för mig under graviditeten då den relaterar mycket känslor riktat mot mitt lilla pyre i magen.
Jag satte på den i syfte med att få bebisen att sluta fara runt och lugna sig lite.
Så efter lite klapp på magen och den musiken så lugnade han faktiskt ner sig och jag fick en stund för mig själv!

Jag kan bara inte förstå att det är 37 dagar kvar bara. Och det är verkligen bara om man tänker på vad man ska hinna med. Jag kanske måste ut i detta hemska gråa väder och shoppa in mig på blöjor och andra hygienartiklar.
Kanske packa det allra sista till BB-väskan. Ringa till mammas sambo och be han komma över i helgen för att hjälpa oss med tapetseringen så att det väl blir klart innan lilllen anländer. Vill inte lämna kvar någonting mot slutet, så därför småstressar jag nu för att slippa paniken.

Visst tusan låter det som en bra idé?!
Vad ska ni göra en dag som denna? Tråka som jag eller?


Kommentarer
Postat av: Melinda

Tack :) Nej, vi vet inte vad vi väntar :) Vet ni ? :)

2009-05-28 @ 12:46:34
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Melinda

Du har inte långt kvar nu förresten !

2009-05-28 @ 12:46:45
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Melinda

Nej, såå superlång tid är det inte kvar för mig heller :P tiden kommer gå fort, det har den gjort hitills :) kan inte tänka mig att det bara är två månader kvar! Åh, va mysigt med en liten gosse ^^, har ni allt inhandlat och klart inför hans ankomst då ? :) vagn, bilstol, kläder, spjälsäng osv.

2009-05-28 @ 13:17:53
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte så mycket ta de lugnt. Har varit på mobilia och kollat efter en klänning och sen så fick de bli mat för kompisen blev hungrir så de mcdonalds och sen in i djurbutik och kolla efter en leksak till hunden och sen in på gallerix och köpa två saker som jag ska hänga över lillebror när han tar studenten. Själv?

Spännande då längtar du till den stora dagen.

2009-05-28 @ 15:34:52
Postat av: maria

naww så tycker jag oxå att jag har börjat skriva på sistånde hehe ....ja klart det är tungt tro mig jag håller med dig hehe och väntan är lång gud den e lång hehe men det är värt de i slutändan :) ...va e de med huvudvärken har oxå haft en nu i 3 dagar som inte vill släppa riktigt jobbigt allså kram

2009-05-28 @ 18:56:53
URL: http://vartunderbarafamilj.blogg.se/
Postat av: julia

Ååh, vad bra blogg!

Hittade den där du hade kommenterat på EllaMaries blogg, så nu får jag börja följa din istället, hihi :D

2009-05-28 @ 22:48:18
URL: http://juliawilbertsson.blogg.se/
Postat av: Hannele - Gravid&Lycklig

Stressa inte :) Vad har du packat i din bb bäska då? ^^

Idag så har jag bara fixat min nya blogg x) Känner mig som en nörd x) haha..



Svar:

I onsdags så var vi hos bm och sedan så drog vi och käkade en varsin pizza sedan så traskade vi hemåt och chillade, sedan åkte han till jobbet och jag satt framför datorn :P



Kraaaam

H

2009-05-29 @ 00:09:52
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Vet du vad... stressa inte. Det gjorde vi -tyvärr.



Blöjor, nappar, kläder... allt det där kan ni ta sedan. Tapetseringen är väl ett måste, men ni verkar ju få hjälp, så ta nu och njut av tiden, lugnet och tystnaden -för förhoppningsvis så får ni en rackare som gör liv i lådan!:.))

2009-05-29 @ 03:05:47
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Hannele - Gravid&Lycklig

Svar:

Låter ju lugnt med allt. Jag måste bara fråga är ni gifta ? :)

JAdu..min kära sambo ska åka och jobba om några timmar och jag ska ta det lugnt..mår inge vidare idag..usch..

Oja snart äre dags :D Det ska bli spännande :D



Kraaam

H

2009-05-29 @ 13:45:09
URL: http://hanneler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0